آزاده یعقوب‌پور

Azadeh Yaghubpour

ویرایش اطلاعات

آزاده یعقوب‌پور

بیوگرافی

آزاده یعقوب پور در نمایشگاه انفرادی خود در گالری پردیس باغ موزه ی هنر ایرانی حدود 60 اثر را به نمایش می‌گذارد که با ترکیب دو سبک کوبیسم و آبستره که همه آنها با خودکار و روان نویس نقش بسته شده ‌اند، اجرا شده است؛ این آثار با استفاده از خطوط آزاد و بیشتر از زمینه سیاه و سفید و گاهی رنگی و با کلاژ سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی خلق شده است و هنرمند سعی نموده است تا به ترکیب منسجمی از کلاژ سنگ با خطوط زمینه برسد و ویژگی چشم نوازی را خلق نماید که در بعضی آثار وی گوهر سنگ اصل، طلا، نقره، مس، فسیل و صدف به کار رفته است. از دیگر سو شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های خارجی از جمله آرتفر هنگ کنگ و بیینالهای هنری بازل و کن و البته نمایشگاه هایی در پاریس، رم و دوبی از دیگر فعالیتهای آزاده یعقوب پور در عرصه هنرهای تجسمی است. در عرصه داخلی هم در کارنامه وی شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی فجر و 4 نمایشگاه انفرادی به چشم می‌خورد.
در سال ۱۳۹۹ نیز در نمایشگاه های گروهی متعددی شرکت داشته است از جمله: رنگ صلح (موزه قصر تهران)، رنگ خیال (گالری گلهای داوودی)، صلح و دوستی (برج آزادی)، آسمان آبی (برج میلاد)، تجلی (گالری احسان)، هنر برای هدیه (نگارخانه گل نرگس) و چهار نمایشگاه گروهی در گالری انتظامی تهران. 

حراجی‌های شرکت‌کرده آزاده یعقوب‌پور

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

آرت‌فرهای شرکت‌کرده آزاده یعقوب‌پور

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
نمایش بیشتر

آثار آزاده یعقوب‌پور

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد