ثریا شرقی

Soraya Sharghi

ویرایش اطلاعات

ثریا شرقی

متولد ایران

تحصیلات

دریافت مدرک BFA نقاشی از دانشگاه هنر سوره در تهران
دریافت مدرک MFA از موسسه هنری سانفرانسیسکو در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا

بیوگرافی

ثریا شرقی هنرمندی ایرانی است که در شهر نیویورک زندگی و کار می کند. شرقی آثار را در رسانه های متنوع مانند نقاشی و مجسمه سازی خلق می کند. هدف هنری او ایجاد افسانه ها و روایت های جدید با استفاده از اساطیر باستان از جمله اساطیر ایرانی ، حول قدرت است. او روند خود را شبیه سازی مناظر این قصه ها نمی داند ، بلکه در عوض آنها را برای رسیدن به هدف خود قالب می کند و موجوداتی خارق العاده یا خارق العاده ایجاد می کند. شرقی در طول تاریخ و افسانه همکاری می کند و آنها را با دنیای خیالی شخصی امروز خود ارتباط برقرار می کند ، داستان های جدیدی را با شخصیت های جدید خود ایجاد می کند در حالی که شخصاً به دنبال یک زبان جهانی است که گفتگوهایی را درگیر رقابت های مختلف اجتماعی و سیاسی می کند.
پس از فارغ التحصیلی وی تدریس در آموزش عمومی SFAI را آغاز کرد. وی کلاسهای استودیویی را با موضوع اسطوره های شخصی در نقاشی و مجسمه سازی تدریس می کرد. وی چندین جایزه و رزیدنسی از جمله Fellowship MFA از موسسه هنری سانفرانسیسکو ، هنر معاصر مورفی و کادوگان دریافت کرده است. جایزه ، جایزه جایگزین بورس تحصیلی فارغ التحصیل از مرکز هنری هلندز ، فینالیست جایزه تورنسول و بلاو طلای بلاو. اقامتگاه هایی از جمله بنیاد Post Cont معاصر و قلم مو برای هنر. کارهای او در سطح محلی و بین المللی مانند موزه معاصر CICA (موسسه هنرهای معاصر Czong) در کره ، موزه هنر امروز در چین ، موزه MOAH در لس آنجلس ، موزه هنر کلمبوس در اوهایو ، گالری آندره شوارتز و SOMArts در سانفرانسیسکو ، گالری آران ، گالری ماه و جشنواره بین المللی فیلم فجر در تهران ، ایران و غیره.

حراجی‌های شرکت‌کرده ثریا شرقی

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

آرت‌فرهای شرکت‌کرده ثریا شرقی

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
نمایش بیشتر

آثار ثریا شرقی

در حال بارگذاری تصاویر loading
آهنگ آرامش
۲۰۲۲ | آهنگ آرامش
64.77×49.53 سانتی‌متر
Untitled
۱۴۰۰ | Untitled
27.5×37.3 سانتی‌متر
Untitled
۱۴۰۰ | Untitled
27.5×37.3 سانتی‌متر
Untitled
۱۴۰۰ | Untitled
27.5×37.3 سانتی‌متر
loading
نمایش بیشتر

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد