سارا رهبر، هنرمند ساکن نیویورک، در مجسمه ها و اینستالیشن های خود در رسانه های مختلط ، به بررسی وضعیت انسان و احساسات در کارهایی می پردازد که از اشیا جمع آوری شده از محیط اطرافش شکل می گیرد. رهبر قبلاً برای مجموعه خود (۱۵-۱۵-۲۰۰۵) مورد تحسین قرار گرفت ، که به دنبال آن شمایل نگاری پرچم آمریکا را کاوش کرد، پیوند عاطفی خود با کشور، مفهوم رویای آمریکایی و ایده های خشونت، قدرت و جنگ در آثاری متشکل از منسوجات و اشیا جمع آوری شده. این استراتژی ترکیب موارد متفاوت برای ایجاد فرم های جدید مشخصه کارهای بعدی رهبر است که شامل سلاح های قدیمی، برنز ریخته شده، و سایر مواد منسوجات و پارچه های قدیمی است. این قطعات در نهایت مظاهر تلاش هنرمند برای درک هویت و نیاز به تعلق می شوند. از نظر رهبر، معنای مجسمه های او نه در ترجمه قطعات منفرد به یک مجموعه جمعی بلکه در تعامل بین اجزای متمایز و روش های گفتگوی تاریخچه مربوطه آنها با یکدیگر است.