نسیم حنطه‌زاده

متولد تهران، ایران

تحصیلات

B.A در دانشگاه هنر و معماری تهران مرکز در سال 2007
B.F.A از دانشکده موسسه هنر شیکاگو در سال 2013
M.F.A. از دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس در سال 2018

بیوگرافی

نسیم حنطه زاده  در مرکز استودیوی ورمونت (جونسون ، وی تی) شرکت کرده است و کارهای وی در گالری هایی مانند منابع انسانی ، پروژه های اوچی (هر دو لس آنجلس ، کالیفرنیا) ، تعطیلات (نیویورک ، نیویورک) ، پارامو گالریا (گوادالاخارا) به نمایش گذاشته شده است. ، مکزیک) ، و لوفور و فیلس (پاریس ، فرانسه). آثار هنری زاده در ArtMaze Mag و New American Paintings منتشر شده است و دریافت کننده بورس تحصیلی Resnick ، ​​بورس تحصیلی D’Arsy Hayman و جایزه شورای هنری UCLA است. در طول اقامت خود در MacDowell ، او روی نقاشی های بزرگ کار کرد.

آثار نسیم هنت زاده هنرمند نوعی تجزیه و تحلیل ، ساختارشکنی و بازسازی زبانی از فرم است که محتوا را به یک فضای مایع ، استعاره و برزخ شکل می دهد. ایده ها و اخلاقیاتی که کار او را آگاه می کند از تجربیات او در جهان ناشی می شود. او درباره خودش گفت ، "من در آمریکا به دنیا آمدم اما در ایران بزرگ شدم. من ساعت بیست و دو به ایالات متحده برگشتم و انگلیسی صحبت نمی کردم. وقتی من به عنوان یک شهروند آمریکایی با گذرنامه آمریکایی که انگلیسی صحبت نمی کرد و ظاهر و زبان بدن من بسیار متفاوت از آمریکایی بود ، رسیدم ، ناگهان خودم را در یک فضای نامشخص پیدا کردم. من نه سال در ایالات متحده زندگی کرده ام و حتی احساس می کنم "در این بین" با شدت بیشتری احساس می شود. به عنوان مثال ، اگر خانواده ام به ایالات متحده مراجعه کنند و با مادر و خواهرم وارد فروشگاهی شویم ، ما به عنوان زنانی با پوست قهوه ای و لهجه دیده می شویم. احساس می شود که ما با نگاه خود تعریف می شویم و انتظارات خاصی نحوه درک مردم از ما را شکل می دهد. " اینها اشکال تعریف و دسته بندی است که نسیم می خواهد در کارهایش ساختار شکنی کند. برای ایجاد زبانی از سیالیت که باعث تقسیم دسته ها می شود و نقشه برداری از فضاهای ظریف در این بین.

نمایشگاه‌های نسیم حنطه‌زاده

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

حراجی‌های شرکت‌کرده نسیم حنطه‌زاده

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

آرت‌فرهای شرکت‌کرده نسیم حنطه‌زاده

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
نمایش بیشتر

آثار نسیم حنطه‌زاده

در حال بارگذاری تصاویر loading
First Nine Months
۱۴۰۰ | First Nine Months
60×71 سانتی‌متر
Go Number One
۱۴۰۰ | Go Number One
60×71 سانتی‌متر
Sunflower Field (After Sasha and Rachel)
۱۴۰۰ | Sunflower Field (After Sasha and R ...
86.3×66 سانتی‌متر
Diving In Together
۱۳۹۹ | Diving In Together
3.8×162.5×182.8 سانتی‌متر
loading
نمایش بیشتر

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد