تاریخ تولد:6/2/1370
محل سکونت:شیراز
تحصیلات:دانشجوی کارشناسی مدیریت دولتی
دوره های کلاس:دوره آموزشی زیر نظر استاد شمس الدین غازی
سوابق هنری و نمایشگاهی:
نمایشگاه انفرادی1395،کافه گالری شناخت (تهران)
نمایشگاه انفرادی1396،نگارخانه وصال (شیراز)
نمایشگاه انفرادی1396،گالری نورایی (شهرستان خنج)
راضیه مصدق، هنرمندی جوان از شهر خنج استان فارس است.
او آثارش را با تمرکز بر روی موضوعی خاص آغاز کرده و سپس حول محور موضوع بر اساس تحقیق و روشهای تحلیلی سعی دارد به بیان شخصی خود دست یابد.
اعتقاد به روش تحلیلی مطالعه آثار هنری معاصر، مطالعه بر روی آثار گرافیکی و تبلیغاتی، هنر خیابانی و گرافیتی آرت و کالیگرافیتی و همچنین استفاده از تکنیک های مختلف نقاشی و تصویر سازی معاصر از ویژگی های آثار اوست.
مجموعه حاضر با عنوان(سی گار) که اولین نمایشگاه انفرادی راضیه مصدق را تشکیل میدهد شامل تصاویری روایت گونه است که به واسطه استفاده از عناصر و ترکیب بندی های غربی، گرافیکی و ملموس(گرافیک جعبه ی سیگار) و همین طور تصویر گل ایرانی(گرفته شده از تصویر گل و مرغ نقاشی روی کاشی)، مجموعه از افکار دوگانه را به مخاطب القا می کنند. این مجموعه شاید به نوعی اشاره به زندگی روزمره انسان معاصر و رابطه او با محیط زیست دارد.
شمس الدین غازی
Birthday: 29.04.1991
Resident: Shiraz
Tel:09174545072
Education: graduating Governmental management
courses: trial course with proffessor. Shams-Al-Din Ghazi
art and exhibition experiments:
individual exhibition(2016), Shenakht Cafe Galley(Tehran)
individual exhibition(2017),Vesal gallery(Shiraz)
individual exhibition(2017),Norayi gallery(Khonj)
Razieh Mosadegh is a young artist from Khonj, Fars, Iran.
He starts her works with a focus on a special subject, then tries to reach her own personal expression, based on research and analytical methods.
Belief in analytical method of studying contemporary artworks, Graphics and advertising, street art, graffiti and calligraphy, in addition to varied painting techniques and contemporary illustrations are characteristics of her work.
The current collection, namely “Cgar”( Cigarette) is first collection of mosadeq’s individual exhibition; including narrative pictures which induce dual thought to audience, because of using western, graphical and tangible elements and compositions(Pack of cigarettes graphics), in addition to Persian flower illustrations(derived from traditional design of flower and birds on the tiles). The collection can somehow be a point of human’s routine life and his relation with environment.
Shams al-Din Ghazi