;
; ; ; ;

Plains so vast

Curated by: Mina Ghavidel

Painting, group exhibition

11 Oct 2019 - 29 Oct 2019

Statement

نمایشگاه گروهی نقاشی در نگارخانه لاله

ارتباط هنرمند با طبیعت از دیرباز و در ادوار تاریخ هنر ارتباطی ریشه دار و تنگاتنگ بوده و همواره طبیعت در زمره اصیل ترین و وفادارترین معلمان هنر در نقاشی و طراحی به شمار آمده است.

نمایشگاه نقاشی "دشتهایی چه فراخ" برداشت های متفاوتی از طبیعت را در آثار ۱۱ هنرمند در بر می گیرد، که به انتخاب مینا قویدل گردآوری شده و آثاری از هنرمندان ذیل را به نمایش خواهد گذاشت:

جمشید پُراوزان، احمد خلیلی فرد، میترا صمدی،مهدی ضیاءالدینی، مینا قویدل، خلیل کویکی، مرجان کیائی، محبوبه مغربی، همایون موسوی، سیروس ولی زاده و نادر یاسمی

اگرچه امروزه دغدغه تکنولوژی و زندگی ماشینی سبب ایجاد فاصله ای عمیق میان انسان و طبیعت و مهم تر از همه، تخریب مداوم آن به دست انسان شده است و ژانر طبیعت، ژانری مغفول و حتی فراموش شده در هنر به حساب می آید، اما هرگز نمی توان ارتباط میان طبیعت با انسان را نادیده انگاشت. هنرمند با پرداختن به طبیعت، از آن خاطره ای به یاد ماندنی بر جای می گذارد. روح بیقرار هنرمند بیننده آثارش را در درک احساس و دریافتی که حاصل کشف و شهود وی از طبیعت است شریک می کند. این نمایشگاه بیننده را دعوت می کند به نگریستن و کنکاش در هرآنچه پیرامون اوست.

Artworks

loading images loading
no related Artwork found.
loading

Layout

loading images loading
no related Artwork found.
loading

Magazine

loading images loading
no related topic found.
loading

Media

loading images loading
loading

Close Exhibitions

loading images loading
no close exhibition found.
;
please login first.
already a member login Galleryinfo
not a member? register in Galleryinfo
something wrong!
Artwork removed from your archive Artwork added to your archive Artist removed from your archive Artist added to your archive Gallery removed from your archive Gallery added to your archive Exhibition removed from your archive Exhibition added to your archive