;

روایت‌های حلقه

گردآوری: مجتبی رمزی

نمایشگاه گروهی حجم،

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ تا چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

بیانیه

نمایشگاه در پیش رو، منتخب آثار ارزنده‌ای است از پنج هنرمند مجسمه ساز است که به کوشش آقای مجتبی رمزی گردآوری شده و گالری شیرین مفتخر به نمایش این نمایشگاه با عنوان روایتهای حلقه است.

هنرمندان و گرداورنده این نمایشگاه درباره آثار هنری‌شان اینگونه گفته اند:
من ساختن مجسمه را به شکل تجربی و همزمان با آموزش آن فرا گرفتم؛ به تدریج و در معاشرتی هنرمندانه با شاگردانم که به این کار عشق می‌ورزیدند. بعدها این اتفاق در فضایی به نام "آتلیه حلقه" پی گرفته شد. با همراهی دوستانی از قبل و یارانی تازه وارد. از آن زمان بیش از یک دهه می‌گذرد، سالیانی که نان و خنده و گِل و گچ و فلز قوت غالب ما بود، تا امروز که بسیاری از همان شاگردان، آتلیه مستقل خودشان را بنا گذاشتند و به سامان شدند. روایت‌های حلقه، تصویری از یک گفتمان استاد و شاگردی است در نشر مهارت و انگیزه، با سرفصلی به غایت خلاصه: 
سختکوش باشید، 
صبور باشید،
مستقل فکر کنید، 
بر این مدار بمانید و درستکار باشید.
مجتبی رمزی – مرداد۱۳۹۸

تو نه چنانی که منم، من نه چنانم که تویی، تو نه بر آنی که منم، من نه بر آنم که تویی، من همه در حکم توام، تو همه در خون منی.
پریدخت مشک‌زاد

هویت دست‌ها بر همه پوشیده بود ما ضعیف و آسیب‌پذیر بودیم و هستیم. دست‌هایی بی‌چهره و قدرتمند در پی شکل دادن آنچه می‌خواهند، هستند و ما منفعل و وامانده. هویت ما انفعال ماست.
کامران مشک‌زاد

مجموعه رویا براساس یک آرزو از دوران کودکی شکل گرفته است. داشتن موجودی فراطبیعی. آرزویی که همچنان با من است.
مهرزاد لعلی

دیوهایی که در توهم من حضور دارند، فاقد شخصیت شر و شیطانی و کاملا انسانی‌اند. آنها مانند من ناراحت می‌شوند، می‌ترسند و به هیجان می‌آیند. دیوهای بزرگ و کوچکی که از ساحت‌های مختلف زندگی نشئت می‌گیرند و گاه مانند کودک درونم نیاز به شیطنت و بازی دارند و گاه سخن از ترسهایم می‌گویند، اما حقیقی اند.
سید محمد صادق موسوی
 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد