;

دسترسی محدود ۸

گردآوری: فراز انوشه‌پور مینو ایران‌پور آرش خاک‌پور امیرعلی قاسمی تاسیا لانگنباخ نبراس هویزاوی

نمایشگاه گروهی فیلم/ویدئو، چیدمان، پرفورمنس، چندرسانه‌ای،

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ تا جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

دسترسی محدود ۸
جشنواره تصاویر متحرک، صدا، چیدمان و اجرا
۴ تا ۱۱ مرداد ۹۸
پروژه‌های پارکینگاری، دسترسی محدود هشت را  با همکاری پروژه‌های آران و جامعه‌ی نیومدیا و با مشارکت مرکز فرهنگی تیرافکن، استودیو مارکوف، پلتفرم ۳ و مدرسه‌ی هنر و ادبیات بیدار، در مرداد ۹۸ برگزار خواهد کرد.
دسترسی محدود همچون دوره های قبلی، فراخوانی باز برای آثار ویدیویی و شنیداری منتشر کرده و پذیرای پروپوزال‌های چیدمان‌‌های سمعی بصری و اجرا بوده است. به‌علاوه، در فهرست برنامه‌های این جشنواره، بخشی برای برنامه‌های مهمان در نظر گرفته شده است که با دعوت از کیوریتور‌ها، هنرمندان و محققان  با تمرکز بر صحنه‌ی هنری شهرهای مختلف شکل می‌گیرد. بخشی دیگر از این تلاش، به کاوش در بایگانی‌های پیشین اختصاص‌یافته تا فرصتی را برای نگاه به گذشته تصاویر متحرک، ویدیو و فیلم‌های تجربی مهیا کند و در آینده به‌عنوان کار ماده‌ی برنامه‌های آموزشی/تحقیقاتی بتوان آن‌ها را به کار گرفت.
پروژه‌های پارکینگالری، در سال ۱۳۸۶ جشنواره‌ی دسترسی محدود را تأسیس کرد. پارکینگالری یک فضای پژوهشی کوچک بود که یک جشنواره مستقل برای ویدیو، صدا و اجرا را کلید زد. از آن زمان تابه‌حال، کارهای فراوانی از هنرمندان برجسته و در حال ظهور، از ایران و کشورهای مختلف دنیا در این جشنواره به نمایش درآمده است.
جشنواره‌ی دسترسی محدود از آغاز شکل‌گیری خود، با فضاهای گوناگونی همکاری کرده و از بایگانی‌های متعددی سود جسته است؛ کیوریتورها و بایگانی‌هایی در برلین، استکهلم، هلسینکی، قاهره، لوبلیانا، پاریس، تورنتو، سان‌فرانسیسکو، وین، مونترال، بروکسل، لاهه، دوبلین به دسترسی محدود یاری رسانده‌اند تا مأموریت خود را به انجام برساند: کاهش شکاف میان حوزه‌های مختلف و ارائه‌ی نمونه‌هایی متنوع از فعالیت‌ها و رویکردهای بینارشته‌ای.
زمان و مکان برنامه های جشنواره به مرور از طریق شبکه های مجازی و همچنین وب سایت جشنواره در دسترس عموم خواهد بود.

http://limitedaccessfestival.com/8/

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد