;

نشان شیرازه

نمایشگاه گروهی دیزاین،

يكشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ تا پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

صبا میزبان برگزیده‌های هنر طراحی کتاب ایران می‌شود
«دوسالانه هنر طراحی کتاب ایران» با سومین «نشان شیرازه» به صبا می آید.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، این دوسالانه تخصصی که با همکاری «موسسه خانه کتاب ایران» برگزار می‌شود در سومین گام خود، برترین درخشش‌های ذوق، خلاقیت و ابتکار را در تمامی رشته‌ها و شاخه‌های هنر طراحی کتاب، معرفی و عرضه خواهد کرد.
سومین دوسالانه نشان شیرازه با ارائه و نمایش 63 اثر منتخب از حدود 50 هنرمند از سراسر ایران کار خود را آغاز خواهد کرد.  آیین گشایش  این دوسالانه، روز یکشنبه، 13 مرداد، از ساعت 16 تا 18 با حضور سید مجتبی حسینی، معاونت هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و مدیران فرهنگی کشور و عموم علاقه‌مندان در تالار ایران فرهنگستان هنربرگزار خواهد شد. در ادامه این مراسم، بیش از 10 برنده این دوره معرفی شده و جوایز خود را دریافت خواهند کرد. سپس در نگارخانه استاد فرشچیان، این مجموعه با رونمایی از آثار برگزیده گشایش خواهد یافت.
آثار منتخب در بخش‌های مختلف و متنوعی چون: تصویرگری، صفحه آرایی، طراحی کتاب، طراحی جلد، لوگوتایپ و نشان، ارائه شده است.  
سومین «دوسالانه هنر طراحی کتاب ایران؛ نشان شیرازه» تا 17 مرداد همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 عصر میزبان تمامی بازدیدکنندگان و هنردوستان خواهد بود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم و بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر و یا خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک 125، موسسه صبا، مراجعه نمایند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد