;

سه در سه: پروژه‌ی دوم

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ تا دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

بیانیه

"سه در سه" عنوان پروژه‌ایست از گالری اُ با هدف معرفی هنرمندان جوان و نوظهور که‌ سومین دوره‌ی خود را تابستان امسال برگزار می‌کند. این برنامه شامل ۴ نمایش و هر نمایش شامل ۳ نمایش انفرادی است که هریک به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. هریک از هنرمندان انتخاب شده برای این برنامه در فضایی جداگانه در پلتفورم اردی‌بهشت آثار خود را به نمایش می‌گذارند. اولویت برگزارکنندگان این برنامه در انتخاب هنرمندان، اصالت آثار، استعداد و آتیه‌دار بودن افراد و همچنین توانایی آن‌ها در استفاده‌ی بهینه از فضای کوچک‌تر اختصاص داده شده به آثارشان است.
هنرمندان منتخب دوره‌ی سوم در سال ۱۳۹۸، در حوزه‌های طراحی، نقاشی و مجسمه‌سازی فعالیت می‌کنند. به طور کلی، این پروژه نگاهی ویژه به نسل جوانی از هنرمندان ایرانی ارایه می‌دهد که در مراحل اولیه‌ی حرفه‌ی هنری خود هستند.
پرداختن و معرفی هنرمندان جوان و نوظهور همواره یکی از هدف‌های اصلی گالری اُ از ابتدا تا به امروز بوده است، با این برنامه امید داریم طیف بیشتری از بازدیدکنندگان را مخاطب قرار دهیم و در عین حال از گروه‌های وسیع‌تری از هنرمندان حمایت کنیم.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد