;

جشنواره نقاشان نوگرای البرز

نمایشگاه گروهی طراحی ، نقاشی،

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ تا سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

«نودهی» دبیر اجرایی «جشنواره هنرمندان نقاش البرز»:
بزرگ‌ترین گردهمایی نقاشان استان البرز را در «صبا» جشن می‌گیریم

 سعید نودهی، دبیر اجرایی «جشنواره نقاشان نوگرای البرز» و عضو انجمن هنرمندان نقاش این استان، از بزرگ‌ترین گردهمایی نقاشان البرز در «صبا» با مشارکت برجسته‌ترین چهره‌های پیش‌کسوت نقاشی معاصر در کنار هنرمندان جوان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، وابسته به فرهنگستان هنر،  سعید نودهی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما بزرگ‌ترین گردهمایی و مشارکت نقاشان استان البرز را در قالب یک جشنواره وسیع در پیش داریم که قرار است به ویترین و دورنمایی روشن از تمام استعدادها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان نقاش در این استان تبدیل شود.
وی افزود: مهم‌ترین ویژگی این جشنواره هنری، بخش مدعوین است که با حضور هنرمندان صاحب‌نام و صاحب‌سبک در نقاشی معاصر ایران شکل گرفته و طراز کیفی این نمایشگاه را بسیار بالا برده است. در این بخش هنرمندان پیش‌کسوتی چون یعقوب امدادیان، نصرت‌الله مسلمیان، سعید امدادیان، داریوش مهرجویی حضور دارند. در بخش هنرمندان جوان‌تر نیز علیرضا آدم‌بکان، حسین چراغچی، مصطفی چوب تراش، لیلا ویسمه و... حضور خواهند داشت.
نودهی با اشاره به اینکه در این جشنواره حدود 250 اثر از 170 هنرمند به نمایشگاه راه یافته‌ اظهار داشت: تعداد بیش از 350 هنرمند، تنها طی 10 روز پس از اعلام فراخوان، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که این میزان مشارکت و استقبال برای خود ما هم دور از انتظار بود و همین انگیزه و همت ما را برای تداوم چنین حرکتی بیشتر می‌کند. 
دبیر «جشنواره نقاشان نوگرای البرز» با ذکر اینکه نمایشگاه در دو بخش نقاشی‌ــــ‌که عمده آثار ارائه شده را تشکیل می‌دهد‌ـــ‌و طراحی برگزار می‌شود تاکیدکرد: در این مجموعه آثار، تکنیک‌های متنوعی چون رنگ روغن، اکرلیک، آب مرکب، ترکیب مواد (میکس مدیا)، کولاژ در ابعاد بزرگ، حجم، و... به‌کار رفته و حضور انواع گرایش‌ها و جریان‌ها را از طبیعت‌گرا و فیگوراتیو تا آبستره‌ــ‌انتزاعی و مفهومی را در کنار هم خواهیم داشت.
وی همچنین از برنامه ویژه تجلیل از هنرمندان نام آشنای استان البرز خبر داد: در این جشنواره از هنرمندانی چون نصرت‌الله مسلمیان، یعقوب امدادیان و داریوش مهرجویی، که مقیم این استان هستند، تقدیر می‌شود و جوایزی به پاس یک عمر فعالیت هنری به ایشان اهدا خواهد شد.
برپایی ورک‌شاپ تکنیک‌های آب‌مرکب و قلم‌فلزی، از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود که به گفته دبیر اجرایی آن روز پنج شنبه 11 مهر با همکاری مسعود کشمیری اجرا خواهد شد. شرکت‌کنندگان این ورک‌شاپ الزاما هنرمندانی هستند که آثارشان به نمایشگاه راه یافته و عرضه شده است. به گفته سعید نودهی این ورک‌شاپ تا 50 هنرمند ظرفیت دارد.
صبا با «جشنواره نقاشان نوگرای البرز»، برنامه‌های فصل پاییز خود را شلوغ‌تر و پررونق‌تر از همیشه ادامه خواهد داد. 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد