;

تجلی خط هرات در تهران

نمایشگاه گروهی خوشنویسی،

يكشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ تا يكشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

نمایشگاه و نشست تخصصی «تجلی خط هرات در تهران»، یکشنبه 14 مهر 1398 در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، این نمایشگاه با حضور پنجاه اثر از هشت هنرمند افغان با هدف ارتقاء تعاملات فرهنگی و هنری دو کشور ایران و افغانستان برگزار می‌شود.

عبدالجلیل تواناهروی، نجیب‌الله انوری، محمدیونس جامی، احمدضیاء‌ حق‌شناس، بسم‌الله فرامندسروری، شهاب‌الدین‌ مستمندغوری، عبدالکریم کریم‌زاده و نیک‌محمد مستمندغوری، هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

در نشست تخصصی این نمایشگاه، غلامحسین امیرخانی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، نیک‌محمد مستمندغوری، رئیس انجمن خوشنویسان هرات، سید محمدحسین هاشمی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمدمهدی هراتی، عضو گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر به ایراد سخن می‌پردازند.

مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات و انجمن خوشنویسان ایران و افغانستان، در برگزاری این نمایشگاه با فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران همکاری دارند.

نشست تخصصی «تجلی خط هرات در تهران» ساعت 17 در سالن ایرانِ فرهنگستان هنر و آیین گشایش نمایشگاه ساعت 18:30 روز یکشنبه، 14 مهرماه 1398 در نگارخانه استاد فرشچیان مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‎توانند برای شرکت در این نشست و نمایشگاه به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از تقاطع طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد