;

داستان کاشان

نمایشگاه گروهی فیلم/ویدئو، چیدمان،

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ تا سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸

بیانیه

داستان کاشان
فیلمی از شیرین کلانتری- نغمه قاسملو
با روایتگری محمدرضا حائری ( معمار و محقق)
و با چیدمانی از آثار ابوالفضل شاهی
نمایش فیلم جمعه 3 آبان ماه 1398 در پروژه های آران 
یکشنبه تا سه شنبه، 5 تا 7 آبان ماه، بین ساعات 4-8، تکرار سر هر ساعت

شهر کاشان در یک دهه اخیر دچار تحول عظیمی گردیده و شاهد احیای خود میباشد، آنگونه که ققنوس باز می گردد. تا یک دهه پیش بسیاری از عمارتهای قدیمی شهر در قهقرائی انحطاطی صرفا" آواره هایی زشت بودند. تلاش جدی چندین شخصیت مثال زدنی باعث بازگشت شهر شده و تعداد نسبتا" خوبی از این بناها به زیبایی و با بهره گرفتن از توان و تجربه معماران و متخصصین هنرهای تزیینی مجددا" فرصت خودنمائی یافته اند. اثرات این تغییر در زندگی روزمره مردم و معاش آنان و وضعیت شهر مشهود است. 
این فیلم به شهر و به شخصیت هایی که در این دگردیسی نقش داشته اند می پردازد و لحظات بی تکلفی برگرفته از گفتگو با آنان را به نمایش می گذارد. باردیگر شاهد  ادای عهد مردمان این سرزمین که قرنهاست تلاش در پاس داری و ادای احترام به میراث اصیل خود داشته اند، هستیم. 
ابوالفضل شاهی از کاشان است و در زادگاه خود به هنر پرداخته. آثار او غالبا" با هنرهای دستی کاشان نظیر فرش بافی گره میخورند.این چیدمان با عنوان "کاشان، داخلی، هنرمند"، سعی بر نشان دادن جوانب مختلف آثار این هنرمند دارد. مجموعه "مرد مرده" در کنار مجموعه عکس "فرشتگان" بخشی از این چیدمان هستند و مشخصا" انتخابی هستند برای نشان دادن لایه های متفاوت و پنهانی از این شهر.

فیلم داستان کاشان- 40 دقیقه- تهیه کننده شیرین کلانتری- فیلمبردار نغمه قاسملو- روایتگر محمدرضا حائری- تدوین حسین راستی - صدا گذاری مانی منادی زاده

پروژه های آران 
خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک 5
روز افتتاحیه 4-8
بازدید روزهای عادی همه روزه به جز روزهای شنبه. بین ساعات 1-7 
تلفن  66702233
 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد