;

خواب در مردادب

نمایشگاه گروهی حجم، تصویرسازی،

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ تا دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸

بیانیه

نمایشگاه «خواب در مرداب»، با آثار دیورامای «مسلم علم‌زاده» و تصویرسازی‌هایی از «حسن روح‌الامین»، در نگارخانه پردیس باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه آثار دیوراما در ایران از مسلم علم‌زاده و اولین نمایشگاه آبرنگ حسن روح‌الامین به‌شمار می‌رود، ۲۲ اثر در قالب دیوراما و ۱۳ اثر تصویرسازی با تکنیک آبرنگ به نمایش درمی‌آید.
آثار نمایشگاه «خواب در مرداب» در فضایی خلاقانه، با محوریت جنگ جهانی دوم و در واقع در نکوهش جنگ و میراث مخرب آن خلق شده‌اند.
گفتنی است؛ دیوراما (Diorama) یا ژرفانما، ساخت ماکت‌هایی سه‌بعدی در اندازه‌های واقعی یا به‌صورت نمونه‌های مینیاتوری است که در هنر امروز، با هدف آموزش و سرگرمی، چشم‌اندازهایی از رویدادهای تاریخی، منظره‌های طبیعی و نماهای شهری را به نمایش می‌گذارند. این آثار، گاه در محفظه‌های شیشه‌ای در موزه‌ها به نمایش درمی‌آیند و گاه در اندازه‌های کوچک‌تر توسط مدل‌سازها و علاقه‌مندان در منازل یا مجموعه‌های شخصی نگه‌داری می‌شوند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد