;

نقاشی‌های اکرم فضلی

نمایشگاه انفرادی نقاشی،

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ تا جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

گالری فرمانفرما، از ۱۳ لغایت ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۸، نمایشگاهِ انفردی نقاشی های اکرم افضلی را در گالری شماره ۱ خود، برگزار می کند.
 این هنرمند که متولد ۱۳۴۶ تهران و دانش آموخته ی کارشناسی ارشد رشته نقاشی است و عضو موسسه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن هنرهای تجسمی استان تهران است. در کارنامه حرفه ای خود دارای چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی داخلی و خارجی است و همچنین برنده چندین جوایز بین المللی است.
 این روزها از مجموعه ی جدید خود، در گالری فرمانفرما رونمایی می کند.
در استیتمنت این نمایشگاه سهراب هادی نوشته است: "اول، اعتبارِ رنگ است. و، نیز اعتبارِ طرح. و، سوّم. اعتبارِ نقش است. که، این سه. معتبر و بیرون از نفس و عقل و فرض هستند. و، قائم بر طبع و عشق و خیال. و، هریک از این سه گانه را، در ابواب اندیشه ی نقاشانه ی نقاش در بنایی زیبا و استوار و در امتزاج با حقیقتِ شهود و طلبِ عشق می بینیم. که در نهایتِ ایجاز خلق شده است.
نقاش، هرآنچه در این معانی گنجانده است. به قلمِ ادراک و آفرینش های خلاقانه است. و آنچه در پردازش های این آثار قابل تاَمُل است. بیان منحنی های قوس وجود و تمامیّتِ شناخت کامل نقاش از زیبایی بوده است. که، نقاش بر خامه ی قلم خویش اینگونه نقش زده است.
چرا که هم ناظر بر پیام قدسی در هنر است. و به عبارتی میتوان گفت: این بیان حقیقتِ زیبایی، همان طریق مکشوف حقیقت زیبایی در هنر است. و متجلی وجود اصالت در هنر".

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اکرم فضلی
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد