;

جمشید مرادیان و شاگردانش

نمایشگاه گروهی حجم،

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ تا جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

نمایشگاه گروهی مجسمه های جمشید مرادیان و جمعی از شاگردانش ۲۰ دی‌ماه در نگارخانه ی پردیس باغ موزه ی هنر ایرانی افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی باغ موزه ی هنر ایرانی، در این نمایشگاه گروهی، جمشید مرادیان از اساتید بنام مجسمه‌سازی به همراه جمعی از شاگردانش، مجسمه‌های چوبی خود را در معرض دید علاقمندان به هنر در نگارخانه ی پردیس باغ موزه ی هنر ایرانی قرار خواهند داد.

در این نمایشگاه علاوه بر آثار جمشید مرادیان، آثاری از یاسمین آقامرادی، پریسا ایاز، شیرین بابازاده، شهرزاد باغچه‌سرایی، تینا بنایی، بهنام جفرودی، هانیه چیت‌ساز، پرستو خواجوی، کاوه سلگی، سایانا شادرخ، مجید معدنچی، محمد مهدی‌زاده و رضا میکاییل‌زاده به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه روز ۲۰ دی‌ماه از ساعت ۱۶ افتتاح و تا ۲۷ دی‌ماه ۹۸ همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی و هرزگوین، خیابان حسابی، میزبان هنر دوستان است.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد