;

چیزها

نمایشگاه انفرادی طراحی ،

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ تا جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

زمان با سرعت آن‌چنانی‌اش مجال دیدن را از ما گرفته؛ همگی هر روز به جعبه‌ی کوچک جادویی خیره می‌شویم و با سرعت هزاران عکس را بدون کمترین تأملی از جلوی چشم‌مان رد می‌کنیم، غافل از آن‌که در همان لحظه چه چیزهایی از گوشه‌ی چشم ما می‌گذرد و ما بی‌خبر از آن‌چه حقیقت است، مسحور غیر آنیم. هر چیزی که در پیرامون ما قرار دارد، از کوچک‌ترین اشیاء تا بزرگ‌ترین آن‌ها، روایتگری‌ هستند خاموش از زندگی‌ها و خاطراتی که روزی بر آن‌ها گذشته. وقتی آدمی برای زندگی از جایی به جای دیگر نقل مکان می‌کند، کم‌کم معنای خانه را از یاد می‌برد؛ پس برای یادآوری آن، چیزهای کوچکی را با خود حمل می‌کند تا یادی از خانه را با خود داشته باشد؛ عموماً اشیای کوچکی که حاوی خاطرات بزرگ هستند؛ و برای داشتن تمام آن حس‌های خوب کافی‌ست با دقت آن‌ها را دید.

هم‌چون عروسک‌هایی که در گوشه‌ای از انباری خانه‌ی همه‌ی ما و زیر گرد و خاکی که زمان بر آن‌ها نشانده، یادآوری هستند از خاطراتی معصومانه. 

این مجموعه‌ی طبیعت بی‌جان متشکل از ساده‌ترین اشیاء هستند که برای من، و شاید برای دیگران، داستان‌هایی برای شنیدن دارند.

فربد احمدوند

زمستان ۹۸

 

 

 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
فربد احمدوند
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد