;

اپیزود ۰۵

نمایشگاه گروهی نقاشی،

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ تا جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

بیانیه

«اپیزود» عنوان سلسله‌نمایشگاه‌های گروهی گالری محسن است که به نمایش آثار هنرمندان جوان و نوظهور در عرصه‌ی هنرهای معاصر اختصاص دارد و حامل زبان روایی نسل نو و دغدغه‌های تصویری ‌منحصر به‌ ایشان است. «اپیزود» در  دو نوبت تابستان و زمستان در هر سال برگزار می‌شود. شماره‌ی پنجم این نمایش با نام «اپیزود ۰۵» پیرو رویکرد شماره‌های پیشین در بیان استعدادهای جوان و کم‌تر دیده‌شده شکل گرفته اما با فراغت موضوع گردآوری شده است.  ترلان تبار، محسن حصاری، محمود حق‌وردی‌لو، محمد رامشه، مائده سالار، آرمین عالیان، هما عبدالهی، آتنا فریدونی، امیر کریمی، مهدیه کواکب پناه، ندا میرحسینی، زهرا نوری زنوز و ابوالفضل هارونی هنرمندان حاضر در «اپیزود  ۰۵»اند.
طراحی‌های ارائه‌شده در «اپیزود ۰۵»  با تنوع نگاه در تکنیک‌ و مدیوم‌، هم‌زیستی و هم‌نشینی امور متضاد، طبیعت فراموش‌شده و الحان فانتزی در عالم واقع را یادآوری می‌کنند. رنگ‌های سخت، خفه و رنجور در کنار رنگ‌آمیزی‌های نرم، رها و مطمئن و نمایش همزمان بدن‌های ایزوله‌شده و فضاهای جامانده، بی‌رمق و مسکوت در معیت قاب‌های پرشور و سرزنده و رنگین نشان از تضادی ملموس  دارد که برگرفته از اطراف و اکناف‌ است.
این قاب‌ها روایت‌هایی مختلف که گویی از داستان‌های اسطوره‌ای، پرده‌‌های سینما، تیتر روزنامه‌ها یا آلبوم‌های خانوادگی گریخته باشند را لابه‌لای داستان‌های انفعال تا اختیار و خودآگاهی ذهن برنشانده و ترسیم کرده است؛ روایت‌هایی که هرگز پیش‌پا‌افتاده و مستعمل نمی‌شوند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد