;

نگاهی به هنر شرق آسیا

نمایشگاه گروهی

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ تا چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

نمایشگاه مجازی "نگاهی به هنر شرق آسیا"

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی (ع) نمایشگاه " نگاهی به هنر شرق آسیا" به صورت مجازی با نمایش آثاری از هنرمندان چین، هند، ژاپن، نپال و تبت از ۲۰ خرداد تا ۸ مرداد ۱۳۹۹ در صفحه اینستاگرام موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به اجرا در می آید.

این نمایشگاه با رویکردی پژوهشی، نمونه های درخشانی از آثار هنرمندان تاثیرگذار در شکل گیری بخشی از هنر سده های نوزدهم و بیستم (میلادی) را ارائه می دهد که بیشتر آثار در قالب: چاپ دستی(حکاکی روی چوب-اوکیوئه-ژاپنی)، نقاشی به ویژه مکتب نقاشی های نائیو مادوبانی هند، آثار حجمی فلزی و سفالی، طراحی و خوشنویسی چینی، نقوش پارچه و صنایع دستی است که برخی از این آثار برای اولین بار به نمایش در می آید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه مجازی بسترسازی برای آشنایی وآگاهی مردم نسبت به هنرهای آیینی دیگر فرهنگ ها و مبادلات و تعمیق مشترکات فرهنگی هنری بین ایران و کشورهای شرق آسیا است. این نمایشگاه می تواند به گسترش و شناخت بیشتر هنر و تمدن درخشان چند هزار ساله شرق آسیا و ارتباط نزدیک آن با فرهنگ و هنر با شکوه ایرانی کمک کند.

نمایشگاه مزبور گزیده ای است از مجموعه ای کم نظیر و متعلق به دو مجموعه دار پژوهشگر: جهانگیرکازرونی و فریال سلحشور، که طی چندین دهه از نقاط مختلف دنیا گردآوری شده است.

علاقه مندان می توانند برای دیدن این آثار (هر روز یک اثر) به صفحه اینستاگرام موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به آدرس @iaram_art مراجعه نمایند.

 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد