;

نور بر تاریکی

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ تا جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

نور بر تاریکی

این تصاویر حاصل سه ساحت است:
نقاش، تابلو و مدل.
اکنون در اینجا شما شاهد یکی از آن‌ها هستید، که با فاصله‌ای آن دو دیگری را نیز شامل می شود.
امید دارم آن‌چنانکه در حال از دستاورد گذشتگان بهره‌ای دارند, در آینده نیز مسیر زمان را تاب آورند، همچو نوری که در تاریکی می‌درخشد و تاریکی آن را درنیافته است.

امیر جدیدی
مرداد ۱۳۹۹

 

تکه‌ای نان، چند ظرف آشپزخانه، فنجان و یک لیموی خشک شده کنار بطری‌ها، همگی موضوعاتی ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسند. امیر جدیدی نقاشی است که با تمرکز بر ژانر طبیعت بی‌جان و محدود کردن موضوع آثارش امکانات بیانیِ ویژه‌ای را در قالب بازنمایی در برابر ما گسترده است. او در تلاش برای خلق تابلو، پنجره‌ای رو به چیزی فراتر از موضوعات ساده و آشنا می‌گشاید. جهان بینی او بر پایه نوعی بازنمایی عینی است که ردپایی از دستاوردهای تاریخ نقاشی نیز در آن بازیافتنی است. در آثار طراحی نیز جلوه‌ای از حضور نور در فضای تاریک را می‌توان به تماشا نشست. این به‌ویژه وقتی نمایان‌تر می‌شود که هنرمند به سراغ اسلوب کم‌تر شناخته شده‌ی مُنوتایپ می‌رود. این روش که به نقاشانه‌ترین تکنیک چاپ دستی معروف است در دسته‌بندی‌ها میان رسانه‌های نقاشی، طراحی، عکاسی و چاپ دستی قرار می‌گیرد.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
امیر جدیدی
امیر جدیدی
امیر جدیدی
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد