;

بی‌پایان و نامعلوم (از مجموعه‌ی انسان)

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

این مجموعه در مورد انسان است. انسان به‌عنوان گونه‌ای از جانداران روی کره زمین.انسان در تقابل با خود و دنیای درونی خویش و در مواجهه با اطراف و دنیای بیرونی خود.

 کوشا موسوی در مجموعه‌ی اخیرش به «انسان» و تقابل‌های درونی و بیرونی‌اش پرداخته است و در صدد پاسخ به پرسش‌هایی است پیرامون این‌گونه‌ی جانوری در برابر خویش، مرزهایی که همواره می‌آفریند و رویارویی با همنوع خود بر سر قلمرویی که از آن خود می‌داند.

هنرمند واکنشی‌هایی سیال به این چالش‌ها را از مسیر چیدمان، ویدیو، چاپ ‌دستی،نقاشی و مجسمه را بدون وابسته ماندن به رسانه‌ای یگانه پیش کشیده است.

پروسه‌ی ساخت این مجموعه‌ی درهم‌تنیده بیش از دو سال به طول انجامیده و با افزودن و کاستن پاره‌هایی همچنان ادامه دارد. برای نمایش در ایران، بخشی از این مجموعه  به نمایش گذاشته میشود که شامل یک چیدمان مرکزی در یک سالن و چندین ابژه و ویدیوی مکمل خواهد بود.

پیچیدگی‌های روابط بینا انسانی و سرنوشتی نامعلوم و شاید  بشر و باورهای متزلزل که در در چرخه‌ای باطل گرفتار آمده‌اند، در این میدان آزموده و بررسی می‌شود. سرگشتگی و تعلیق انسان در آینه‌ های گوناگون خرده روایتها را منعکس میکنند. آثاری که با پرداختن به بیهودگی متکثر امر روزمره، به‌تنهایی یا در گفتگو با یکدیگر به‌ عمق این چالش‌ها افزوده‌اند؛ گویی انسان و نوع انسان در مسیر زیاده‌خواهی، در یک بازی بی‌پایان و نامعلوم گرفتار آمده است...

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۱۳۹۹ | کوشا موسوی
۱۳۹۹ | کوشا موسوی
کوشا موسوی
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد