;

اپیزود ۰۶

نمایشگاه گروهی

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ تا چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹

بیانیه

«اپیزود» عنوان یکی از سلسله‌نمایشگاه‌های گروهی گالری محسن است که فارغ از دغدغه ی اشتراک مضمون یا تکنیک و مدیوم از سویی به نمایش آثار هنرمندان جوان و نوظهوری اختصاص دارد که هنوز مجال کافی برای ارائه و معرفی خود در عرصه هنرهای معاصر نداشته‌اند و از سوی دیگر حامل زبان روایی نسل نو و ویترینی متنوع از دغدغه‌های تصویری ‌منحصر به‌ ایشان است. ازاین‌رو، مخاطب اصلی این مجموعه‌نمایش‌ها دانشجویان، کیوریتورها و مجموعه‌داران هستند. «اپیزود» هر سال در دو نوبت تابستان و زمستان برگزار می‌شود. در شماره‌ی ششم این نمایش با عنوان «اپیزود ۰۶»، سوگل احدی، لیلا اسکندری، علیرضا رجبی، آرزو شهدادی، سمانه صالحی ابری، نازنین قرنجیک، جمشید محمدی، حسین محمدی، فرهاد مفوز، کیمیا میرزایی، سحر نجفی و مهسا نوری حضور دارند.
آثار این دوازده نفر با همه تفاوت ها و شباهت های شان، هریک با زبانی خاص در خط و فرم و رنگ و بافت،  موضوعات مختلفی را با حساسیت‌های عمومی و خصوصی به نمایش گذاشته‌اند. در این نمایش، دل‌مشغولی‌های همگانی، بریده‌های اخبار، حضور و غیاب با جزئی‌نگری در چیزها و ستایش دقیقه‌های گذرای زندگی و طبیعت پیوند خورده  است. سیاهی و سپیدی، مرگ و زندگی و یاد و فراموشی با هم و در رکاب هم  به بازی دسته‌جمعی فقدان و بقا معنا داده‌اند. 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد