;

نقطه عطف

نمایشگاه گروهی

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ تا سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

نقطه عطف / Turning Point

"هیچ لذتی بالاتر از کشف، پی‌گیری و تصاحب وجود ندارد"

ریموند دی نَشِر/ Raymon D. Nasher

 

۱- این جمله ریموند (مجموعه‌دار فقید آمریکایی و بنیانگذار یکی از بزرگترین موزه‌های خصوصی در آمریکا) ، شاید چکیده زیست مجموعه‌داری باشد. لذتی که آنقدر بزرگ و عمیق است که خود را بر زندگی مجموعه‌دار احاطه می‌کند و بعد از مدتی فرد با سبکی متفاوت در زندگی شخصی‌ش مواجه می‌شود : "سبک زندگی مجموعه‌داری".

آدمها به حسب عقیده، میل، نیاز و یا حتی اجبار، سبک زندگی خود را تغییر می‌دهند. یکی گیاه‌خوار می‌شود، دیگری سحرخیز، یکی اهل ورزش و سلامت‌خواری، یکی اعتیاد را ترک می‌کند، یکی اهل مراقبه و عرفان می‌شود. اما عمده این تغییرات دیرپا نیست و سبک زندگی مجموعه‌داری شاید ازین نظر منحصر بفرد باشد؛ شیرین و کمی آزاردهنده و البته برخلاف دیگر سبک‌ها، غیرقابل بازگشت.

سبکی که با خرید اولین اثر هنری کلید می‌خورد، دومی، سومی، و مدتی بعد جایی در دیوارها وجود ندارد، اما این لذت سرخوش اعتیادآور تمامی ندارد تا غوطه‌ور شدن در عالم هنر، پیگیری اخبار، نمایشگاه‌ها ، حراجی‌ها، دیدن آثار و نهایتا خرید و تصاحب یک اثر هنری جدید.

۲- پلتفرم لیام در سری دیدارهای خود، این‌بار در دیدار سوم و در گالری لیام شما را دعوت می‌کند به دیدن، خریدن و مهم‌تر اندیشیدن به مجموعه‌داری، به کشف، پی‌گیری و تصاحب یک اثر هنری و دعوت به یک سبک زندگی متفاوت. شاید خرید یک اثر، "نقطه عطفی" باشد برای این تغییر سبک و ورود به دنیای مجموعه‌داری.

 ...

گالری لیام در این نمایشگاه مجازی تعداد ۷۵ اثر از هنرمندان جوان تثبیت شده، اساتید هنر و آثاری از هنرمندان مَستر ایرانی که در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارند. آثار علاوه بر تنوع در سبک، تکنیک، موضوع و اندازه، در سه بخش قیمتی نیز جمع‌آوری شده‌اند تا امکان خرید را برای طیف بیشتری از علاقه‌مندان فراهم سازد. (به‌خصوص برای نومجموعه‌داران ایرانی مقیم خارج از کشور که با توجه به قیمت ارز، امکان بیشتری برای خرید آثار هنری طراز اول ایران را دارند.)

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد