;

Ramsay Art Prize 2021

نمایشگاه گروهی

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ تا يكشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

درباره‌ی جایزه هنری رمزی (Ramsay art prize)
جایزه‌ی هنر رمزی به‌عنوانِ یکی از سخاوتمندانه‌ترین جوایز هنری برای هنرمندان استرالیاییِ کمتر از ۴۰ سال شناخته می‌شود. این جایزه به نام ۲ تن از خیرینِ فرهنگیِ پیشگام در جنوب استرالیا، جیمز و دیانا رمزی، نام‌گذاری شده است و جایزه‌ی هنریِ فراگیری برای هنرمندانِ معاصر استرالیا به شمار می‌آید. این جایزه‌ی دوسالانه به روی هنرمندان جوان ساکن استرالیا با کمتر از ۴۰ سال سن به هر شیوه‌ای فعالیت می‌کنند، گشوده است و  گالری هنرِ جنوب استرالیا (اِی.جی.اس.اِی) آن را اداره می‌کند. در سومین دوره‌ی این دوسالانه، ۳۵۰ شرکت‌کننده حضور داشتند که از این بین ۲۴ شرکت‌کننده‌یِ نهایی انتخاب شدند.
هیئت داوران با حضور متخصصان هنرِ معاصر از جمله کارلا دیکنز، هنرمند ویراجوریایی، دکتر دانیل مودی کانینگام، مدیر برنامه‌هایِ محوطه‌ی فرهنگیِ شهریِ کاریِج‌وُرک، و رِبِکا ایوانز، هنرگردانِ طراحی و هنرهای تزئینی در اِی.جی.اس.اِی ۲۴ شرکت‌کنندهِ نهایی امسال این جایزه را برگزیدند.
هدی افشار، زاده‌ی تهران، هنرمندی است که در نارم (ملبورن) زندگی می‌کند. او از عکس و تصاویر متحرک بهره می‌گیرد تا در طبیعت و امکانات تصویرسازیِ مستند کاوش کند. افشار در خلالِ کارِ خود، بازنماییِ جنسیت، نژاد و تجربه‌هایِ زیسته‌یِ آوارگان و به‌‌حاشیه‌رانده‌شدگان را بررسی می‌کند.
کشمکش‌گر (آگونیست) چیدمانی است که یک ویدئوی تک‌کاناله و مجموعه‌ای از ۹ پرتره را شامل می‌شود. این اثر به واکاویِ تجربیاتِ افشاگران (کسانی که آشکارا زبان به اعتراض گشوده‌اند) می‌پردازد و تکنیک‌های جدید و قدیمی را درهم‌می‌آمیزد. افشار تصاویر افشاگرانی را می‌آفریند که ارتکابِ سوءرفتار در نهادهایِ امروزیِ استرالیا را کانون توجه قرار داده‌اند. سوژه‌های افشار چه در رابطه با مسائل مرتبط با ارتش، سرویس‌های اطلاعاتی و بازداشت مهاجران و جوانان افشاگری کرده باشند و چه پیرامون مراقبت‌ها‌ی مربوط به سالمندان و معلولان، برای کسانی لب به اعتراض گشوده‌اند که قرار نبود هیچ‌گاه صدایشان شنیده شود.
هدی افشار را گالری میلانی در بریس‌بِین به نمایش می‌گذارد.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۴۰۰ | هدا افشار
۱۳۹۹ | هدا افشار
۱۳۹۹ | هدا افشار
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد