;

قُرب و بُعد

گردآوری: امیرعلی قاسمی

نمایشگاه گروهی

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ تا جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

نمایشگاه «قرب و بعد» با نمایش هفت پروژه از دوازده هنرمند به تهران می‌آید: چیدمان دیداری/ شنیداری «نقطه‌نقطه» از آبل کورینسکی و اورهان کاوراک اوغلو، پروژه آرشیوی/ مشارکتی «u -فرم» از آلیچه پدرولتی و آندره‌آ فامیلاری، بازی متن‌محور «ارمغان‌غبار» از اَرون روسمن-کیس، پروژه‌ی «خودرویندگان، باغ ورای دیوار» از آریا عربشاهی و لاو دی مارکو، پروژه‌ «میراث غیرملموس» از احسان همت، پرفورمنس و چیدمان «تهران درختان*» از گودا پالکایتی و سینا سیفی، چیدمان عکس/صدای «داستان جابه‌جایی‌ها» از صبا قربانعلی‌نژاد و تیموته گووین.
*نغمه معنوی پرفورمنس پروژه «تهران درختان»  را در روزهای جمعه (۲۶ آذر، ۳ و ۱۰ دی) ساعت شش عصر در پروژه‌های آران اجرا خواهد کرد.
کیوریتور: امیرعلی قاسمی
طراحی نمایشگاه: واحد شهر و معماری ۱۰۰۱
با همکاری: روژیا فروهر، محمد پورحسنی، سهراب معتبر، سهیل سهیلی، آزاده بهکیش، نغمه معنوی، رعنا صالحی و بهاراحمدی‌فرد
با قدردانی از: نازیلا نوع بشری، وُلکِر رِدِر، نهال فاتحان، شیرین ملت‌گهر، هویار اسدیان، گلناز حبیبی، ژینا پزشکی، سارا حسینی، سبا عربشاهی، تیم اجرایی پروژه‌های آران و امیرحسین خورشیدفر 
این نمایشگاه چندرسانه‌ای، حاصل پژوهش هنری دوازده هنرمند درباره «میراث صنعتی» و «آرشیو زنده» در برنامه اقامت فرهنگی هرمپ است.

نمایشگاه «قرب و بعد»، به‌علاوه پروژه‌های هنرمندان، عکس‌ها، مستندات و مروری بر تاریخچه کارخانه سیمان ری را با وجوه و مناظر جایگزینی از جنبه‌های تاریخی، محیطی، میراث فرهنگی و وضع امروز این مجموعه‌ی کم‌نظیر همراه کرده است. این بخش، حاصل پژوهش در آرشیوها و بازدید میدانی گروه مستند نگاری ایرانی از مجموعه صنعتی سیمان ری و پیرامون آن است و با نمایش عکسهایی و منابع تصویری از محققان و عکاسان ایرانی، فرشته اسدزاده، آزاده بهکیش،هادی زند، امیرعلی قاسمی، سیاوش نقشبندی ، مریم نیازاده و امین یوسفی همراه است.
 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد