;

اپیزود ۰۹

نمایشگاه گروهی

جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ تا يكشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

بیانیه

اپیزود‌‌ عنوان سلسله‌نمایشی گروهی ا‌ست که سالانه در گالری محسن برگزار می‌شود و می‌کوشد بدون لحاظ کردن مضمون یا کانسپتی مشترک، فرصتی باشد برای هنرمندان جوان، مستعد و کم‌تردیده‌شده تا بستری برای ارتباط آن‌ها با مخاطبان، دانشجویان، کیوریتورها و مجموعه‌داران فراهم کند. در نهمین دوره‌ی این سلسله‌نمایش، سحر جعفری، سحر خیطان، تارا شعیب، نویسا صیادیان، نیما صیادیان، مهسا عرب­زاده، هانیه فرهادی­نیک، مینا قهرمانی­ قدر و ستاره نژادی حضور دارند.

«اپیزود ۰۹» با رویکردها و تکنیک‌های گوناگون، برخورد با رویدادها، طبیعت و مفهوم زیستگاه را به تصویر می‌کشد. آثار ارائه‌شده همچون نمایش‌های پیشین افزون‌بر بازنمایی مسئله‌ای شخصی، نماینده‌ی طیف گسترده‌ای از دغدغه‌های نسل جوان است. مناظر در نقاشی‌ها و طراحی‌های آن‌ها دستخوش دگرگونی می‌شود تا آن‌طور که هنرمند آن را تجربه و لمس می‌کند، به تصویر درآید: گاه خیال‌انگیز و پریشان‌حال، گاه متروک و وحشی و گاه در مواجهه با انسان: بلاتکلیف و معلق‌، بسان وضعیتی که همین نسل در آن دست و پا می‌زند.

هنرمندان «اپیزود ۰۹» در جایی با لطافتی شاعرانه و در جای دیگر با خشونتی عامدانه در موقعیت‌ها و مناظر دست می‌برند تا حتی در فضاهای خالی از فیگور جایی برای این واماندگی و انتظار پیدا کنند؛ حاصل درهم آمیختن این دو نگاه آثاری است که سیالانه و بازیگوشانه در مرزی میان امر واقع و خیال حرکت‌‌ می‌کند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
۲۰۲۲ | تارا شعیب
۲۰۲۰ | نیما صیادیان
۲۰۲۰ | نیما صیادیان
۲۰۲۲ | نیما صیادیان
۲۰۱۹ | نیما صیادیان
۲۰۲۲ | نویسا صیادیان
۲۰۲۲ | نویسا صیادیان
۲۰۲۲ | نویسا صیادیان
loading
نمایش بیشتر

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد