;

As if None of Us Had Ever Been Here Before

نمایشگاه انفرادی

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ تا پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

«گویی هیچ‌کدام از ما هرگز اینجا نبوده‌ایم» نمایشی از آثار ایمان راد است که در فضای گالری جاش لیلی به نمایش درآمده است. این نمایش، نخستین نمایش آثار راد در گالری جاش لیلی و در لندن است. 
در تمام نقاشی‌هایی که بر چهار بوم بزرگ و هشت پنل شیشه‌ای وارونه، کشیده شده‌اند، هنرمند ایرانی ساکن بروکلین، تصویر بازیابی‌شده‌ی جامعی از نقاشی سنتی ایرانی را در میان تصاویر و روایت‌های منقطعی در عصر مدرن و امروزی گرد هم می‌آورد.

راد با آگاهی از حوزه‌های مختلف دانش، به فرهنگی که در ذهنش ریشه دوانده است ارجاع می‌دهد. در این آثار کنجکاوی نمایان می‌شود: تصاویر ناتمام یا شکسته‌اند. عناصری از آثار ماتیس، کالفید یا آمیزه‌های تصویر مغولی با زبانی راحت و صمیمی خاطراتی از مکانی دور که تغییر داده شده‌اند را یادآور می‌شود. تصاویر رنگی‌ای که سعی دارد بیننده را در خیال و تصور نگاه دارند. نقاشی‌ها نشان‌دهنده‌ی ایجاد اختلالی در واقعیت هستند. 

ایمان راد (۱۳۵۸، مشهد، ایران) دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی و چاپ از دانشکده‌ی هنر دانشگاه ییل در ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در بروکلین زندگی می‌کند و تاکنون نمایش‌های انفرادی و گروهی بسیاری در ایران و خارج از ایران برگزار کرده است. 

مترجم: کیاندخت مسعودی
تنظیم متن: الهه رمضانی مقدم
 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد