;

من زمینم، تو درخت

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

"من زمینم، تو درخت" عنوان نمایشگاه نقاشی های الهام عظیمی است که از ۲۳ اردیبهشت تا سوم خرداد در گالری مژده به نمایش گذاشته می شود.
 به گزارش روابط عمومی گالری مژده،  الهام عظیمی در نمایشگاه "من زمینم، تو درخت" نگاهی تغزلی، سرزنده و شاعرانه به طبیعت دارد و این نمایشگاه به نوعی گرامی داشت زمین و اهمیت محیط زیست است.

الهام عظیمی برای معرفی این مجموعه نوشته است: « بارزترین خصیصه طبیعت را می‌توان تغییر و تداوم دانست که این دو عامل هر لحظه زیر پوستِ طبیعت و به تبع آن انسان در جریان بوده و نشان می‌دهند که انسان و طبیعت از هم نمی گسلند و همواره در حال ادراک و دریافت یک‌دیگرند. در طی دو سال گذشته و با آغاز همه‌گیری بیماری، شکافی در این پیوند به وجود آمد که اهمیت حضور، اندیشیدن و زیستِ دوباره طبیعت را به ما یادآور شد.

 با توجه به آن‌چه گفته شد می‌توان مجموعه ای که در گالری مژده به نمایش درمی‌آید را تغییری در چهرۀ طبیعت در نظر گرفت، طبیعتی بدون حضور انسان، که لایه‌لایه در حال ترمیم و نوزایی‌ بوده و این تحول شگرف را به چشم می کشد. تنیدگی لایه‌های رنگی، همان حضور در طبیعت، اندیشیدن به آن و زیستن در بطن این جهان همواره در تغییر است.
 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد