;

عاشورا

نمایشگاه گروهی تایپوگرافی،

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ تا دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

هنرمندان نمایشگاه

هنرمند مرتبط یافت نشد.

بیانیه

نمایشگاه گروهی پوستر تایپوگرافی “ عاشورا“ درنگارخانه لاله برگزار می شود.

نوشتار جدا از رسالتی که بر عهده دارد (خبررسانی) با تبدیل شدن به یک فرم در ترکیب بندی (کمپوزیسیون) با کل پوستر یگانه شده و به عنوان یک اثر تجسمی مستقل، نقوش ماندگاری را در ذهن مخاطب بر جای می گذارد. به عبارت دیگر پوستر با جدا شدن از موضوع خود همچون هر اثر هنری دیگر فارغ از زمان و مکان باقی می ماند.

این نمایشگاه گروهی منتخب آثار نمایشگاه پوستر های تایپوگرافی است که از ورک شاپ طراحی پوستر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سوگواره عاشورایی انتخاب شده است، که با استفاده از خط  سعی در خلق اثر کرده است؛ دراین نمایشگاه سعی در نمایش  تکنیک های مختلف تایپو گرافی بوده که کنکاشی در رسیدن به ساختار تصویری و بیان دغدغه های درونی هنرمندان متعهد است.

مناسبتهای مذهبی امروزه نقش پر رنگ تری در جامعه ایفا می کند، ایرانیان از دیر باز دلباخته ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش بودند حال در این فرصت با استفاده از هنر گرافیک سعی در اثبات این مهم داشته اند؛ سودای رسیدن به جامعه ای حسینی با گره زدن احساسات پاک روح هنرمند می تواند چنین آثار مفهومی و زیبارا خلق کند.

اسامی هنرمندان شرکت کنند: مطهره آگاهیان، محمد اردلانی، بیتا افخمی، محمد افشار، حمید اقدسی یزدلی، محمد ایمانی راد، نصیر بشیری، محمد بلوریان، علیرضا بیت الهی علیرضا پوراکبری، محمد رضا حافظی، ایمان خاکسار بنی اسدی، احمد خان بابایی، احمد دیندار، صالح زنگانه، محمد جواد زهادت، حامد سهرابی، سهیل صمدی بهرامی، احمد عزیز پور، پدرام فرخ نیا، حسین کامیابی، عرفان کمالی، علی کیان مهر، احسان مرادی، هادی معزی، محمد مکاریچیان، مهرداد موسوی، مسعود نجابتی

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 14 مرداد ماه 1401 از ساعت 16 تا 19 با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا24 مرداد ماه 1401از ساعت ۹ تا ۱8 و پنج شنبه ها ساعت 9 تا 13به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد