;

صورت مجاز

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

معمولا نقاشی را با یک چیدمان ساده در اطرافم آغاز می‌کنم. گلدانی، پنجره‌ای و میوه‌هایی. این رویارویی نخستینم با اشیاء، به مرور با حضور شیئی که از گذشته برایم جذابیت فراوانی داشت، دگرگون شد.
"آینه" از کودکی برای من عجیب می‌نمود زیرا گویی اشخاص و اشیاء رویِ دیگر خود را در آن به نمایش می‌گذاشتند. گاهی به این می‌اندیشیدم که آن سوی آینه زندگی دیگری در جریان است. گاهی با اندکی شیب، سقف از میانه دیوار آویزان می‌شد و نورها و سایه‌ها در حضور این شی‌ءِ صیقلی به رقص در می‌آمدند. اکنون دوباره این احساسات گذشته، با ورود آینه به چیدمانم  بازگشته و مرا به سفری بی‌پایان کشانده است. از این روزنه کوچک، که گاهی آینه‌ای شکسته است یا اندکی موج‌دار، جهان تازه‌ای از فرم و رنگ برایم پدیدار می‌شود که در ترکیب با فضای پیرامونم، راهی برای جستجوی بیشتر می‌گشاید تا هر چه می‌توانم در آن غور کنم.
من در این مجموعه، کنکاش‌های اولیه‌ام را در ترکیب فضای واقعی و انعکاس مجازی اشیاء که گاهی هم با چاشنی خیال در‌ هم آمیخته‌اند به نمایش گذاشته‌ام؛ تا شاید بتوانم از بازخورد آثارم در نظر مخاطب، راه خود را بهتر بیابم و در این جست‌و‌جو گم نشوم.
یاسمن ثروتیان - آذر ۱۴۰۲

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد