;

مقاله سه بعدی درباره ی خاطرات تاشو

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ تا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

ترس از فراموشی همیشه برایم هولناک‌ترین ترس بوده است، تمام زندگی‌ام به دنبال راه‌حل‌هایی برای ثبت و بایگانی خاطراتم گشته‌ام. مقاله سه‌بعدی درباره‌ی خاطرات تاشو آخرین روشی‌ست که پیداکرده‌ام؛ تلاشی‌ست برای ثبت، جمع آوری و بایگانی خاطراتم از بودن در مکان‌هایی که برایم معنایی چگال پیدا می‌کنند، جایی که خانه می‌شود، حتی اگر موقت.
دقیق‌ترین و واقعگرایانه‌ترین روش برای ثبت اینجابودگی و همینطور بایگانى آن به روشی به غایت قابل حمل و جابجایی، که بتوانم آن تکه از فضا را «تا»کرده، در چمدانم جا بدهم و با خود به خانه بیاورم.
مقاله سه‌بعدی درباره‌ی خاطرات تاشو را اولین‌بار در اکتبر ۲۰۲۲ در مرکز بین‌المللی هنر و منظره فرانسه نمایش داده‌ام؛ مجموعه‌ای از خاطره حاضربودنم در َشتو قرن هفدهمی درجزیره واسی‌ویِیر فرانسه که طی اقامت هنری‌ام شکل گرفته بود.
در مجموعه‌ی حاضر، ۲۴ فریم عکس یادگاری که از جزیره واسی‌ویِیر (فرانسه) درسال۲۰۲۲ و شهر آرائو (سوئیس) در سال ۲۰۲۳ برداشته‌ام را به همراه ۹ مجسمه‌ی تاشو از خاطره‌ی خانه‌ای که در حال حاضر (تهران) در آن زندگی می‌کنم را به نمایش گذاشته‌ام.
طرلان لطفی‌زاده
دی ماه ۱۴۰۲ - تهران

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

نمایشگاه‌های نزدیک

در حال بارگذاری تصاویر loading
نمایشگاه جاری نزدیک یافت نشد.
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد