;

دو دل

نمایشگاه انفرادی

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ تا جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲

هنرمندان نمایشگاه

بیانیه

 

مجموعه ای از آثار کمتر دیده شده فرهاد احرارنیا برای اولین نمایشگاه انفرادی هنرمند در سرزمین خود انتخاب شده اند، که گواهی بر تعامل شاعرانه و ظریف این هنرمند با زادگاه بسیار ستوده شده و محبوبش هستند. شیراز به دلیل اهمیت فرهنگی، پویایی و پیچیدگی خود، پیوسته بستری غنی را برای این هنرمند فراهم کرده است.

جایی که میراث فرهنگی،قدرت، عمق و زیبایی ادبیات کلاسیک، معماری، هنرها و صنایع دستی به راحتی و با انرژی وافر، با آرزوها و چالش‌های مدرن و معاصر ادغام می‌شوند.

 

برای فرهاد احرارنیا این همه تلاشی است برای نفی و برای مصالحه، برای ایجاد تعادل بین روح اکنون و اینجا و میراث فرهنگی غنی که هنرمندان و صنعتگران مختلف به ارث برده اند و پیوسته حفظ شده است.

علایق و رویکردهایی که در دهه 1960 ایران شکل گرفت، به عنوان یک چالش شخصی در مسیر کشف و رشد مستمر، دستمایه هنرمند قرار می گیرد تا راه کردها و استعاره‌های بصری جدیدی برای آشکار کردن بیان‌های جایگزین هنرمندان دوران مدرن را بیابد، که این همه ریشه در عمق هنرها، صنایع دستی و فلسفه های کلاسیک ایرانی دارد.

 

آثار

در حال بارگذاری تصاویر loading
اثر مرتبط یافت نشد.
loading

نمای چیدمان

در حال بارگذاری تصاویر loading
تصویر چیدمان مرتبط یافت نشد.
loading

مجله

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading

ویدئو

در حال بارگذاری تصاویر loading
مطلب مرتبط یافت نشد.
loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد