;
با تعقیب روایت فیلم نماهایی را که شخص محوری داستان زیر سلطه نگاه دیگری قرار گرفته است انتخاب کرده در ابعاد بزرگ چاپ کرده ام تا با آویختن آنها در فضای استودیو امکان مطالعه این نگاه را از زاویه دید دیگری پیدا کنم
بزرگی تصاویر تجربه ای مشابه نگاه از چشم انداز کلید در را فراهم میکند؛ همان چشم انداز نگاه کننده به نگاه شونده منظره تباهی بخش از حفره ای با ماهیت ظالمانه که مرکزیت جهان سوژه را از او می رباید
در پس این فرایند رسانه نقاشی و بوم این نگاه فروکاهنده و شیوارگی سوژه را تشدید میکنند.
قابها را به شکل دریچه هایی برای دید با منظره یابهای هرمی شکل ساخته ام تا حفره هایی تاریک باشند برای باز تعریف چشم انداز نگاه دیگری
دیگری فصل مهمی است در کتاب هستی و نیستی ژان پل سارتر
او این مفهوم را از طریق دریافت های پدیدارشناسانه مانند شرم و نگاه توصیف کرده است.