;
توجه به ویترین های شهری به عنوان ویترینی جهت نمایش فرهنگ و زبان گفتمانی جامعهی شهری، پیشتر با پروژه بازارهای شهری آغاز شد. شهر به عنوان بستری متکثر از الگوهای فرهنگی در پروژهی نقاشی سالهای91-97 به صورت گونهای فرهنگی شکل گرفت و تصویر آن با گزینشهای انتخابی فعالیت در ذهن مخاطب شهری را میطلبد. گزیدههای شهری تصویری است از شهر هر روز شهروندان و انتخاب قابی جهت ماندگاری گوشههای آن با جهانبینی و زبانی شخصی است. ویترینهای شهری به عنوان ویترینی جهت نمایش فرهنگ عموم و بازنمایی چیدمانی گفتمان جامعه در فرهنگ عامه، صورتی فرهنگی از اشیاء روزمره میسازد. اشیاء و اجزاء شهری در خیابان انقلاب به عنوان خیابانی مرکزی با تاریخ 100 ساله، تغییرکاربریهای چندگونه و سپری شدن سه دوره مهم از تاریخ ایران، گونهای فرهنگ بصری و نوشتاری جامعه امروز را نشان میدهند. نئونها و شبرنگها با نوشتارها و عناصر بصری چون مانکنها و مجسمه ها در تلفیق با هم معانی متکثر جامعه امروز را نشان میدهند و کنایهای به طنز و جد به فرهنگ عمومی فضاهای شهری دارد.