;
رضا فلاح زاده از ھمان ابتدای نوجوانی که نقاشی آبرنگ رانزد استاد علی اکبر صنعتی و سمبات می آموخت با آبستره که از ملزومات اجرای این تکنیک است آشنا شد. سبک خلق آثارش سوررالیسم و آبستره است که ممارست با اساتید وزیری مقدم و رضا لعل ریاحی موجبات دورشدن تدریجی او از المان ھای طبیعت شد. او در سال ھای اخیر پالت ھای رنگش را کنار زده و ترکیب و اختالط رنگھا یش را مستقیما روی بوم ھا می سازد. در ضمن از روش ھای انفجار و ھدایت رنگ ھا با پمپ باد نیز ھم نشینی رنگھا را بوجود می آورد. با نام ھایی که وی روی آثارش گذاشته به کارھایش بار انسانی و اخالقی می بخشد. با اینکه انسان در آثاراو حضورندارد، اما معنای انسانی که از نام گذاری در آثارش استنباط می شود به ھمراه آرامش نقاشی ھا ایده کار ھایش را شکل می دھد. در واقع عدم حضور انسان، برعمق مفاھیمی که وی در نظر دارد، افزوده است و تداوم مفاھیم انسانی از تابلویی به تابلوی دیگر در جریان است. گویی ھر اثر نقاشی جمله ای از درون زندگیست و نمایی از زندگی و عقاید ایشان شده اند.