گزارش تصویری نمایشگاه «امواج» در گالری دستان +۲

گزارش تصویری نمایشگاه «امواج» در گالری دستان +۲

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نمایشگاه امواج با نمایش آثاری از سروژ بارسقیان

در گالری دستان +۲ 

۲۰ اردیبهشت - ۳ خرداد ۱۳۹۸ 

امواج، نمایشگاه انفرادی آثار سروژ بارسقیان در گالری دستان +۲، از ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۹۸ افتتاح شد و تا ۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. این آثار متعلق به مجموعه «عنصر هشتم» هستند، حاصل مطالعات وی از سال ۱۳۹۳ پیرامون فیزیک رنگ و امواج.
سروژ بارسقیان متولد سال ۱۳۳۲، فارغ‌ا‌لتحصیل از دانشکده هنر‌های زیبا، نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در ایران و نمایشگاه‌های گروهی متعددی در کشور‌های فرانسه و مکزیک داشته. در زمینه فعالیت‌های پژوهشی تحقیقاتی، به موضوع پرسپکتیو و اقتصاد هنر پرداخته است. «نوار در کنار شکل، ریخت، رنگ، بافت و فضا، می‌تواند از عناصر بصری بنیادی باشد» آثار اخیر سروژ بارسقیان در گالری دستان +۲، همگی مملو از نوار‌ها در رنگ‌های مختلف‌اند؛ طوری در کنار هم در رنگ‌های گوناگون روشن چیده شده‌اند که چشم‌هارا محصور خودشان می‌کنند. آثار  در فاصله نزدیک انتزاعی می‌نمایند و اگر دورتر برویم فیگور‌هایی را در آنها پیدا می‌کنیم اینطور بنظر می‌آید که سمفونی رنگ‌ها و نوار‌ها همگی برای مخاطبان  قصه‌گویی می‌کنند، به گفته خود هنرمند :« این نوار‌ها شاید مجالی دیگر برای پرورش تصور و تخیل آدمی باشند.»
 

برای مشاهده‌ی آثار این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد