افتتاح آرت‌فر تیر ۱۳۹۸ در تهران

افتتاح آرت‌فر تیر ۱۳۹۸ در تهران

پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸

دومین آرت‌فر «تیر»، امروز دوشنبه در طبقه‌ی ششم بازار چارسو افتتاح شد و از ۴ تا ۷ تیر‌ماه بازدید برای عموم‌ امکان پذیرخواهد بود. این دوره از آرت‌فر تیر در یادبود سه هنرمند درگذشته محسن وزیری مقدم ، منیر فرمانفرمائیان و بیژن صفاری برگزار می‌گردد.

امسال متفاوت از دوره قبل، ۱۹ گالری از میان گالری‌هایی که پیش‌تر در فراخوان عمومی این‌ رویداد اعلام آمادگی کرده بودند توسط هیئت انتخاب آرت‌فر برگزیده شدند و در این دوره حضور پیدا کردند؛ مهم‌ترین عامل برای انتخاب آنها، فعالیت این گالری‌ها طی سال گذشته بود. همچنین در این رویداد دو گالری از شهر‌های اصفهان و شیراز نیز شرکت‌ کرده‌اند.

گالری‌های حاضر در آرت‌فر تیر عبارت‌اند از:
گالری شیرین/ گالری هدایت/ گالری طراحان آزاد/ تالار این/جا/گالری پیرسوک/ گالری اُ/ گالری محسن/ گالری Ag/ نگارخانه والی/ گالری نیان/ گالری هما/ گالری ایران‌شهر/ گالری راه ابریشم/ گالری بادگیر/ پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱/ گالری اعتماد / گالری اثر/ گالری دستان +۲/ گالری زیرزمین دستانگالری امروز

از فردا هرروز، دو نشست‌‌ با محوریت «اکوسیستم هنر»، با هشت موضوع گوناگون برگزار خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاع از برنامه نشست‌های آرت‌فر تیر به صفحه‌ی آرت‌فر تیر ۱۳۹۸ در سایت گالری‌اینفو  یا صفحه اینستاگرم گالری‌اینفو مراجعه کنید و همینطور علاقه‌مندانی که فرصت حضور در این نشست‌ها را ندارند می‌توانند این نشست‌ها را در صفحه اینستاگرم گالریاینفو و تیرآرت به صورت زنده دنبال کنند و یا در هفته‌های آتی ویدیوی ضبط شده‌ی نشست‌ها رو در وبسایت گالری‌اینفو مشاهده کنند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد