بیانیه‌ی انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره‌ی وقایع اخیر خوزستان

بیانیه‌ی انجمن صنفی نگارخانه‌داران تهران درباره‌ی وقایع اخیر خوزستان

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

قال رسول الله صلى الله علیه وآله :

<<اتَّقُوا دَعوَةَ المَظلومِ و إن کانَ کافِرا ؛ فإنّهُ لَیسَ دُونَهُ حِجابٌ >>

از نفرین مظلوم هر چند کافر باشد بترس زیرا که برای استجابت آن حجابی نیست.

نیک می‌دانیم و بر آن باوریم که فریاد تشنگی را گلوله پاسخ نیست ، یزله آنان را که در مقابل جنود صدام عفلقی سینه سپر کردند و خون دادند و خاک ندادند؛ پاداش، آتش نیست. باورداریم که هزینه سو مدیریت ها و ندانم کاری ها را مردمی می پردازند که شریفانه به کشورشان عشق می ورزند و همواره بر خاک و باورشان ایستاده اند پس پاسخ فریاد خشم شان هرگز تیغ و تبر نیست.

بیایید بپذیریم که اشتباهات و بی تفاوتی ها سهل انگاری ها و نا فهمی ها از سیستان تا خوزستان از مرز بلوچستان تا مرز کردستان و از عرصه خزر تا پهنه خلیج فارس گسترده شده اند و بپذیریم که این همه را نمی توان با خشونت زور به سامان آورد.

بیایید به خود بیاییم که طریق خدمت به خلق چنین نباشد و بشنویم از سعدی اجل که: عبادت بجز خدمت خلق نیست. جامعه نگارخانه داران و پشتیبانان هنر ایران از مطالبه حقوق به حق مردم خوزستان حمایت کرده و ضمن اعلام پشتیبانی ، خواهان توقف خشونت بر علیه مردم معترض و بی پناه خوزستان است.

انجمن صنفی نگارخانه داران تهران

 

منبع خبر: artgalleriesassociation

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد