قایم‌موشک موزه‌ی هرش‌هورن پشت یک نقاشی غول پیکر

قایم‌موشک موزه‌ی هرش‌هورن پشت یک نقاشی غول پیکر

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

اکثر موزه‌های واشنگتن دی‌سی پس از مدت‌ها تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، سرانجام در تابستان امسال بازگشایی شدند. اما موزه و باغ مجسمه‌ی هرش‌هرون (Hirshhorn) کمی دیرتر به دیگران می‌پیوندد و تصمیم دارد با شروع پاییز و رونمایی از یک پروژه‌ی چشم‌گیر این تاخیر سه ماهه را جبران نماید. درشهریور امسال یک نقاشی‌عظیم اثر هنرمند سوئیسی نیکولاس پارتی، کل نمای استوانه‌ای موزه را می‌‌پوشاند و عابران را با چهره هایی که از پشت پرده به آن‌ها خیره شده‌اند، مواجهه می‌کند. این نقاشی شامل  ۱۲۶ قطعه‌ی ‌مجزا است که از دید عابران۳۶۰ درجه و پیوسته بنظر می‌رسد. قطعات توسط نیکلاس پارتی به‌صورت دیجیتال ساخته‌شدند و با کمک دو شرکت مهندسی اجرا خواهند شد.


Initial artist design for the installation Draw the Curtain (2021) by Nicolas Party

کارکنان موزه ابراز امیدواری کردند که حضور این نقاشی می تواند منجر به نگاه جدیدی از سوی شهروندان به شهر شود. چهره‌های پشت پرده به مدت ۱۰ ماه تا تابستان ۲۰۲۲ مهمان واشنگتن دی‌سی  خواهند بود.

منبع خبر: THE ART NEWSPAPER

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد