بازگشت گالری‌ها به آرت بازل ۲۰۲۱ سوئیس

بازگشت گالری‌ها به آرت بازل ۲۰۲۱ سوئیس

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

آرت بازل سوئیس بزرگترین نمایشگاهی است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، به‌صورت حضوری در اروپا برگزار می‌شود. به همین مناسبت اقدامات پیشگیرانه‌ای توسط دولت سوئیس برای جلوگیری از شیوع ویروس اعمال خواهد شد.

این رویداد از ۵ مهر آغاز و تا ۱۱مهر ادامه دارد.۲۷۳ گالری از ۳۳ کشور در آن شرکت می کنند و از این جمع ۲۴ گالری برای اولین بار در هنر بازل ظاهر می‌شوند. این اتفاق نوید این است که به‌زودی مدار نمایشگاه‌های بین‌المللی به روال قبل از شیوع کرونا باز خواهد‌گشت. زیرا فقط به ‌اندازه‌ی ۱۵ گالری با روزهای اوج بازل قبل از شیوع همه گیری فاصله دارد.

 یکی از مشکلات دائمی این رویدادها، مجموعه دارانی هستند که نمی توانند در آنجا حاضر باشند. آرت بازل سوئیس در ادامه‌ی ابداعات آرت بازل هنگ‌کنگ غرفه‌های ماهواره‌ای را به گالری‌ها اجاره می‌دهد این غرفه‌ها توسط کارکنان محلی اداره می‌شود و به گالری‌ها امکان‌ می‌دهد بدون نیاز به سفر در نمایشگاه‌ شرکت کنند. با این حال، در مقایسه با هنگ‌کنگ که در آنجا نیمی از گالری‌های شرکت کننده از غرفه‌های ماهواره‌ای استفاده کردند ، اینجا فقط پنج گالری (که همه در شرق آسیا مستقر هستند) از این امکان استفاده ‌می‌کنند زیرا مسافران بین المللی برای ورود به هنگ کنگ به سه هفته قرنطینه نیاز داشتند اما سوئیس محدودیت های سفر را برای افراد واکسینه شده تا حد زیادی کاهش داده است.

منبع خبر: THE ART NEWSPAPER

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد