حضور یک  هنرمند ایرانی در دوسالانه‌ی Listening

حضور یک هنرمند ایرانی در دوسالانه‌ی Listening

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

در جهانی که  غالب بحث‌های سیاسی و اجتماعی میان قطب‌های متضاد یا به درگیری منجر می‌شود یا با بن‌بست خاتمه می‌یابد، شنیدن موهبتی است که می‌تواند جهت تسهیل گفت‌وگو، درک متقابل و تحول اجتماعی مداخله کند. دوسالانه‌ی Listening توجه به شنیدن را به مثابه‌ی یک ظرفیت ارتباطی، ابراز دیدگاه فلسفی و سیاسی، یک عمل خلاقه و یک چارچوب تحقیقاتی می‌داند. شنیدن دارای یک نیروی خلاق انتقادی است که  تنوع ماجراجویی‌های اجتماعی ما را بیشتر می‌کند. این دوسالانه محققان، موسیقیدانان و هنرمندان بین‌المللی را گرد هم می‌آورد تا سؤالات و تجربیاتشان را از شنیدن مطرح کنند و شامل نمایشگاه‌های آثار شنیداری، اجراهای تجربی، ورکشاپ‌ها و رویدادهایی است که در آن‌ها فعل شنیدن مورد تأکید قرار گرفت. هنرمندانی از سراسر جهان از جمله هنگ‌کنگ، هند، آمریکا، کانادا، مجارستان، گواتلاما، سنگاپور، آرژانتین، مکزیک، عراق و نیز هنرمند ایرانی، راحله (مینوش) زمردی‌نیا از ایران در این رویداد شرکت کردند.
این گردهمایی در ۱۰ مرداد رسماً خاتمه یافت اما خوشبختانه آثار هنری ارائه‌شده به همراه اطلاعات هنرمند و کانسپت اثر در این سایت قابل دسترسی است. 

منبع خبر: Flash Art

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد