عاشورا در آینه اندیشه

عاشورا در آینه اندیشه

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

از سوی کانون عکس اندیشه (فرادید)؛

فراخوان ارسال اثر برای نمایشگاه آنلاین "عاشورا در آینه اندیشه" منتشر شد

 

کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه آنلاین عکس "عاشورا در آینه اندیشه" را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آستانه آغاز ماه محرم الحرام، به منظور پاسداشت قیام عدالتجویانه امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان و همراهی با سوگواری مردم در عزاداری حسینی ماههای محرم و صفر هجری قمری، اقدام به انتشار فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه آنلاین "عاشورا در آینه اندیشه" با همکاری فرهنگسرای اندیشه و زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران کرده است تا عکاسان سراسر کشور، بتوانند تصاویر ثبت شده شان از این آیین سالانه مذهبی را به این رویداد بفرستند و پس از داوری نهایی، عکس های برگزیده بر بستر شبکه جهانی اینترنت در سایت فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

بدینوسیله به اطلاع کلیه عکاسان حرفه ای و آماتور در سراسر ایران؛ عضو و غیر عضو کانون عکس اندیشه – فرادید می رساند، هرعکاس می تواند 5 قطعه عکس از مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی را تا تاریخ 12 شهریورماه 1400 به نشانی الکترونیکی andisheh.photo.club@gmail.com   ارسال نماید.

مقررات :

1-شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در جشنواره‎ مغتنم است.

2- استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ آزاد است.

3- شرکت کنندگان پس از تحویل اثر به دبیرخانه، امکان خارج کردن آن از جشنواره را نخواهند داشت.

4-برگزارکننده مسابقه، مجاز به استفاده از عکس های ارسالی در هر وسیله رسانه ای و به هر شکل چاپی و غیرچاپی بوده و در هر صورت، استفاده از آثار با ذکر نام عکاس همراه خواهد بود.

5- از نظر برگزارکننده، فرستنده عکس به عنوان صاحب آن شناخته شده و اگر غیر از آن باشد، مسئولیتی متوجه برگزارکننده نخواهد بود و صاحب عکس باید از طریق مجاری قانونی اقدام نماید. در این حالت، عکس از مسابقه خارج شده و موضوع به طور رسمی اعلام خواهد شد.

6- رای داوری مسابقه، قطعی است و اعتراضی نسبت به آن پذیرفته نخواهد شد.

7- به کارگیری نرم افزارهای ویرایش عکس نباید به مرزهای گرافیک، تصویرسازی، و حذف ابعاد و پرسپکتیو نماها بینجامد. تراز نور و سفیدی، افزایش یا کاهش کنتراست، کنترل رنگ، پاسپارتو، افزایش یا کاهش گرین، تقویت شارپنس و کلاریتی، آزاد است.

8-عکس‌های ارسالی می‌‌توانند با انواع دوربین های تک لنزی انعکاسی (Digital SLR)، دیجیتال و موبایل به صورت رنگی یا مونوکروم عکاسی شده باشند، اما در نهایت باید به صورت یک فایل Jpeg که اندازه ضلع بزرگ آن حداقل (2000 Pixel) در عکس‌های افقی (Width =2000 Pixel) در عکس‌های عمودی (Height =2000 pixel) باشد و حجم فایل ارسالی از 5 مگابایت تجاوز نکند، ارسال شوند.

9- درصورت عدم رعایت استانداردهای ذکر شده برای ارسال آثار، دبیرخانه آثار مذکور را از دستور بررسی خارج خواهد کرد. توجه: رزولوشن (dpi) عکس‌ها را تغییر ندهید و با همان رزولوشنی که دوربین شما خروجی می‌دهد، ارسال نمایید.

10-شرکت کننده در جشنواره و صاحب فایل بزرگ و اصلی عکس، به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.

11- حق تفسیر و رفع ابهام از مقررات و اخذ تصمیم نهایی درباره موارد و یا نکات پیش بینی نشده در اختیار دبیرخانه است.

12-به آثار راه یافته به بخش مسابقه که مورد داوری قرار میگیرند و در نمایشگاه مجازی عکس در صفحه اینستای کانون به نمایش گذاشته میشوند.

13- نمایشگاه مجازی کاملا به صورت رایگان بوده اما هرعکاس برای دریافت گواهینامه شرکت در جشنواره می بایست 500000 ریال پرداخت نماید.

14-ارسال عکسها همراه با مشخصات عکاس، شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره تلفن ثابت و همراه.

 

راههای ارتباطی:

آدرس ایمیل کانون عکس اندیشه (فرادید): Andisheh.Photo.Club@Gmail.Com

شماره تماس دبیرخانه: 09196844008

صفحه رسمی اینستاگرام: @Andisheh.Photo.Club

 

گاهشمار "عاشورا در آینه اندیشه":

انتشار فراخوان: 18 مرداد ماه 1400

پایان مهلت ارسال آثار: 12شهریور ماه 1400

زمان برپایی نمایشگاه مجازی: 6 مهر ماه 1400 همزمان با اربعین حسینی

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد