حضور سه هنرمند ایرانی در  آرت پاریس ۲۰۲۱

حضور سه هنرمند ایرانی در آرت پاریس ۲۰۲۱

دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰

آرت پاریس بعد از پایان قرنطینه نخستین آرت‌فر بین‌المللی خواهد بود که فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این دوره با حضور ۱۴۰ گالری از ۲۰ کشور جهان به ارائه‌ی هنرهای پس از جنگ تا هنر معاصر خواهد پرداخت. از میان ۱۴۰ گالری، ۵۶ گالری نخستین حضور خود را در رویداد آرت پاریس تجربه خواهند کرد.نازنین پوینده، مژه آصف‌جاه و مرجان ساتراپی که به‌ترتیب با همراهی گالری‌های تادئوس روپک، تانیت و فرانک اِلباز در این آرت‌فر حضور خواهند داشت.
این دوره از آرت پاریس شامل ۲۰ نمایشگاه انفرادی خواهد بود. ازجمله شرکت‌کنندگان برجسته‌ی امسال، گالری هلن بیلی (پاریس) مجموعه‌ای از طراحی‌، نقاشی، مجسمه و سرامیک‌های پیکاسو متعلق به سال‌های ۱۹۱۹ تا ۱۹۶۹ را ارائه خواهد داد. گالری ایتالینه با مجموعه‌ی کمیابی از عکسهای سیاه‌وسفید و پولاروید اندی وارهول ظاهر خواهد شد.
امسال آرت پاریس نقش خود را به عنوان یکی از قطب‌های مهم هنر معاصر اعلام خواهد کرد؛ چراکه با گشایش گالری‌های خارجی، افتتاح سازمان‌ها و مکان‌های جدید و بازسازی نهادهای فرهنگی موجود نشان داده است که این دوره سرآغاز رنسانسی جدید همراه با امید است. آرت پاریس از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ شهریور در Grand Palais Éphémère میزبان مخاطبینش خواهد بود. 

منبع خبر: Art Reveal

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد