بنکسی در خانه

بنکسی در خانه

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

آثار جدید اسطوره‌ی هنرهای خیابانی با علامت تجاری بنکسی تقریباً در ده‌ها شهر ساحلی انگلیس ظاهر شده‌اند. اثر هنری Gorleston، روی دیواری پشت نیمکت  تصویر یک جرثقیل است که ظاهرا برای بیرون‌کشیدن عابران پیاده از صندلی‌های خود آماده است. اثری دیگر در گریت یارموث در ساحل شرقی انگلستان، زوجی را به تصویر کشیده که با صدای نوازنده‌ی آکاردئون می رقصند. یک نقاشی در نزدیکی اولتون برود سه کودک را نشان می‌دهد که در یک قایق بازی می‌کنند، قایق از ضایعات فلزی ساخته شده و به دیوار متصل بود. به دلیل پیش‌بینی بارش شدید باران و موقعیت آن در مقابل زهکش طوفان‌، موقتاً توسط شورای منطقه برداشته شده است.
در مورد اینکه آیا این آثار متعلق به بنکسی هستند یا خبر تردید وجود داشت که روز گذشته بنکسی با انتشار ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرامش مهر تاییدی بر خلق آثار نوظهور سواحل شرقی لندن، توسط خود زد. هنرمند در این ویدئو ، مخاطبانش را در روند خلق این آثار همسفر خویش می‌کند.
او در ابتدای امسال با فروش اثر (Game Changer (۲۰۲۰ به قیمت  ۱۶.۸ میلیون پوند (۲۳.۲ میلیون دلار) رکورد حراج را به ثبت رساند و عواید حاصل از آن را  برای تقدیر از کادر درمان به بیمارستان ساوت همپتون اهدا کرد.

منبع:artnet

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد