زامبی ریش‌بزی؛ نادرترین کریپتو‌آرت حراج کریستیز در هنگ کنگ

زامبی ریش‌بزی؛ نادرترین کریپتو‌آرت حراج کریستیز در هنگ کنگ

یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰

کریستیز از همکاری تازه‌ی خود در آسیا خبر داد. طی پروژه‌ی No Time Like Present کریستیز بزرگ‌ترین خانه‌ی حراج خواهد بود که به فروش NFT در آسیا اقدام نموده است. در تاریخ ۲۶ شهریور این حراج با ارائه‌ی کریپتو‌آرت‌های نادر و آواتارهای دیجیتال برگزار خواهد شد. این حراج شامل کریپتوپانک‌های طراحی‌شده توسط شرکت Larva Labs نیز خواهد بود. گنجینه‌ی واقعی اما یک پانک با تم زامبی، ریش بزی و کلاه لبه‌دار است. هنوز قیمت دقیق آن پیش‌بینی نشده است اما احتمال می‌رود قیمت ۴.۷ میلیون دلاری یک زامبی که جمعه‌ی گذشته به فروش رسید را بشکند.

No Time Like Present دارای انواعی از PFP(short for ProFile Pictures)  است که تاکنون در پلتفرم‌های استاندارد تجارت ان‌اف‌تی معامله‌ نشده‌اند. برای مثال در این دسته نمونه‌هایی هستند که برخلاف نسخ قبلی، به ‌صورت سه‌بعدی ارائه شده و کل بدن را به تصویر می‌کشد. نماینده‌ی کریستیز به درخواست اطلاعات بیشتر پاسخی نداد و سایر قطعات حراج هنوز رونمایی نشده است.

منبع خبر:.artnet

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد