پس از نمایش‌های گسترده‌ی ون گوگ نوبت به مونه رسیده است

پس از نمایش‌های گسترده‌ی ون گوگ نوبت به مونه رسیده است

یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰

پس از خبرهای زیاد از نمایش همه‌جانبه‌ی آثار ون گوگ اکنون نوبت به مونه رسیده است. سه نمایشگاه عظیم از آثار مونه به‌زودی برگزار خواهد شد. Claude Monet: The Immersive Experience در سه شهر بروکسل، بارسلونا و تورین به نمایش درآمدند و هم‌اکنون در ناپل، ایتالیا در حال نمایش است. این نمایشگاه از ۲۴ اکتبر در نیویورک با ۳۵ دقیقه نمایش از ۳۰۰ نقاشی و طراحی هنرمند همراه با بازسازی تصویر خانه‌ی مونه در Giverney برگزار خواهد شد. نمایش بعدی Monet by the Water با یکم ساعت نمایش صوتی-تصویری از ۲۵۰ اثر مونه بزرگ‌ترین نمایش همه‌جانبه‌ی آثار مونه در سراسر جهان خواهد بود. این نمایش ماه دسامبر در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. سومین نمایش Beyond Monet شامل ۴۰۰ نقاشی از مونه و به مدت ۳۶ دقیقه خواهد بود که هم‌اکنون در تورنتو در حال نمایش است.
این نمایش‌های همه‌جانبه که اکنون بسیار توجه‌ها را به خود جلب کرده است اتفاقی تازه و ناآشنا نیست. نخستین نمایش آثار ون گوگ در سال ۲۰۰۸ و آثار مونه در سال ۲۰۱۷ برگزار شدند. 

منبع خبر: artnet

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد