رنسانس دیجیتالی در گالری HOFA

رنسانس دیجیتالی در گالری HOFA

یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

گالری HOFA از نمایشگاه ان‌اف‌تی که پیش‌ِ رو دارد با عنوان «پرتره‌ی یک دوران» خبر داد. ارزش این مجموعه که از تاریخ ۱ مهر تا ۱۵ مهر برگزار خواهد شد، بیش از ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. این نمایشگاه مجموعه‌ای از برترین آثار ان‌اف‌تی جهان را در کنار آثار هنریِ فیزیکی به نمایش می‌گذارد.
در این مجموعه شش کریپتوپانک چاپ‌شده و مهر‌و‌موم‌شده قرار دارد که امضای هم‌بنیان‌گذار Larva Labs را دارد. به پاکت مخصوص یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای موم شده است که مالکیت و دسترسی آنلاین و غیرقابل فسخ به ان‌اف‌تی‌ها را ممکن می‌سازد. از این نوع کریپتوپانک تاکنون تنها ۲۴ مورد ساخته شده است. پنج نمونه‌ی آن اخیراً در حراج ساتبیز لندن به فروش رسید و چهار نمونه‌ی دیگر به‌زودی در حراج کریستیز هنگ‌کنگ به فروش گذاشته خواهند شد. چهار نمونه‌ی دیگر نیز در مجموعه‌ی خصوصی قرار دارند. دیگر آثار برجسته‌ی این نمایشگاه عبارت‌اند از Bored Ape Yacht Club که طی شش هفته‌ی اخیر کمینه‌ی قیمت آن از ۱۵ هزار دلار به ۱۴۵ هزار دلار افزایش یافته است. در میان آثار هنر فیزیکی آثار مجسمه‌ساز هلندی، جوزف کلیبانسکی، در کنار بوم‌های هنرمند ایرانی، سپند دانش، قرار خواهند گرفت. بنیانگذار گالری HOFA هدف «پرتره‌ی یک عصر» را پیوند هنر دیجیتال با سایر انواع هنر و بزرگداشت یک رنسانس دیجیتالی می‌داند.

منبع خبر: ARTFIXdaily

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد