سالانه‌ی نسل نو

سالانه‌ی نسل نو

سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰

سالانه‌ی نسل نو دوازدهمین دوره‌ی خود را در حالی آغاز کرده که شرایط پاندمی نزدیک به دو سال است ادامه دارد. انزوای ناخواسته‌ی هنرمندان، فرصت تامل و رجوع به خویشتن را در ایشان بالا برده و این نوید دوره‌ی پرباری از درون‌گرایی نقاشانه‌ی جوانان را پیش روی قرار داده است. با توجه به شرایط نقاشی معاصر و تکثر زبان نقاشانه ، داورانی آثار هنرمندان جوان را قضاوت خواهند کرد که از یک سو جایگاه بینازبانی هنر معاصر را ادراک می‌کنند و از جانبی دیگر مختصات مواجهه با هنر پیشگام را به شکل عملی و ذهنی تجربه کرده‌اند.علاوه براینکه برای منتخب نسل نو تفرد زبان هنری کماکان به عنوان هنجار شناخته می‌شود.

 با توجه به این مختصات، خانم مریم مجد و آقایان مصطفی دره‌باغی و داریوش حسینی انتخاب و داوری برگزیدگان این دوره را برعهده خواهند داشت. با توجه به محدودیت زمانی و نیز ظرفیت نمایش آثار از همه‌ی هنرمندان نسل نو تقاضا داریم در زمان‌های مقرر آثار خود را به دبیرخانه‌ی دوازدهمین دوره منتخب نسل نو تحویل نمایند. "لازم به ذکر است این تاریخ‌ها به هیج‌وجه تمدید نخواهد شد. پیشاپیش از همه‌ی شما تقاضا داریم نسبت به حفظ پروتکل‌ها و سلامتی خود و دیگران اهتمام داشته باشید. "

شرایط حضور

 دوازدهمین منتخب نسل نو همچنان به حوزه ی مدیومی نقاشی اصرار دارد، با این حال آثار با گرایش میان رسانه ای نیز در این دوره مورد پذیرش قرار می گیرد.

مولفه های ارزش یابی، انتخاب و قضاوت با توجه به استنباط هیئت انتخاب و داوران بستگی دارد و برگزارکنندگان تابع این معیارها هستند.

-موضوع، تکنیک و نحوه ی ارائه، آزاد خواهد بود.

-شرکت‌کنندگان در میانگین سنی ۲۰ تا ۳۵ سال پذیرفته می‌شوند.

-اندازه ی آثار در هر ضلع نباید کمتر از ۳۰ و بیشتر از۲۵۰ سانتی متر باشد

 -حقوق چاپ، تکثیر و نشر تصاویر راه یافته به مرحله ی پایانی نهمین دوره در اختیار دبیرخانه ی نسل نو قرار خواهد داشت.

-اثبات مالکیت و اصالت اثر تحویلی و صحت اطلاعات آن بر عهده ی شرکت کنندگان است و منتخب نسل نو ملاک را صداقت شرکت کنندگان می داند

-آثار نهایی جهت فروش ارائه خواهد شد؛ قیمت گذاری و نحوه ی ارائه با توافق طرفین و عرف جاری در گالری‌ها انجام می شود.

 

 

نحوه ی ارائه

به دبیرخانه نسل نو ارائه خواهد کرد.A4- هر هنرمند تصویر 3 تا 5 اثر خود را به صورت جداگانه در ابعاد

" کیفیت پرینت و نمونه‌ی تصویری در مرحله اول داوری به طور قطع در تصمیم‌گیری‌های کیفی آثار دخیل خواهد بود"

- ضروری ست اطلاعات هنرمند شامل: نام و نام خانوادگی | تاریخ تولد | تلفن | ایمیل | نشانی هنرمند و مشخصات هر اثر شامل ابعاد | تکنیک | تاریخ اجرا و عنوان در پشت پرینت ها درج گردد ."پرینت های تحویل گرفته شده شرکت کنندگان عودت داده نمی شود."

 نحوه ی قضاوت و داوری

 در مرحله ی نخست، تصاویر ارسالی مورد بررسی هیئت انتخاب قرار خواهد گرفت. در مرحله ی دوم، اصل آثار مورد سنجش قرار می گیرد و در نهایت یکصد اثر از پنجاه هنرمند به بخش نهایی نمایشگاه راه خواهد یافت. هیئت داوران از میان آثار راه یافته به نمایشگاه، 3 اثر برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

تقویم نمایشگاه

 تحویل پرینت ها به گالری هما ۲۲ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ تا ۱۸| کریمخان ، خ سنایی ، کوچه چهار غربی ، پلاک ۸

داوری مرحله اول ۷ آذر ماه ۱۴۰۰

داوری مرحله دوم ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰

گشایش نمایشگاه ۳ دی ماه ۱۴۰۰

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد