جایزه مونه

جایزه مونه

یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

این یک دعوت‌نامه برای حضور و شرکت همه شما هنرمندان است؛ شما که دوست دارید بخشی از این رویداد باشید. آرت‌یونیتی با همراهی شما قصد برگزاری یک نمایشگاه و مسابقه نقاشی را دارد. از همین امروز تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰ فرصت دارید آثار خود را برای ما بفرستید.

هنرمند در تعامل با هستی، آگاهی و تجربه‌ی زیسته را بازاندیشی می‌کند. او می‌تواند از واقعیتِ ملموس، طبیعت‌گرایی و علم به درآید و از روال جهـانِ معمول خارج شود. خلق هنرمندانه با این رویکرد می‌تواند، اهمیت را از سوژه به اُبژه انتقال دهد. به عبارتی، اهمیت از دیدگانِ هنرمند به چگونگی بازنمودِ او از جهان پیرامونش سوق می‌یابد. پس می‌توان گفت، جایگاه و ارزش اثر هنری هیچگاه به موضوع آن محدود نبوده است. بلکه، چگونگی دریافت، دیدن و بیان موضوع، آن را در حکمِ اثرِ خلاقه‌ی هنری قرار می‌دهد. در تاریخ هنر، گل ،علاوه بر سویه زیباشناختی آن، با رویکردهای متفاوت به اقتضای زمان و مکان، محورِ آثار هنرمندان عمده ای قرار گرفته است.
جهت شرکت در فراخوان به لینک زیر مراجعه فرمایید:
https://artunity.landin.ir/artunity_monet/
 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد