تلاش دوسالانه‌ی سنگاپور در ارائه‌ی نوین

تلاش دوسالانه‌ی سنگاپور در ارائه‌ی نوین

یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

دوسالانه‌ی سنگاپور که از دوسالانه‌های برتر آسیاست، اعلام کرد در دوره‌ی بعدی چهار کیوریتور، بینا چوی، نیدا گهاوس، جون یاپ و آلا یونس، سازماندهی دوسالانه را بر عهده دارند. این رویداد در فضاهای مختلف سنگاپور از تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۱ تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کیوریتورهای این رویداد در بیانیه‌ای اظهار داشتند که دوسالانه در این دوره با رویدادهای گذشته تفاوت‌هایی دارد. هر‌چند که زمینه‌ی اصلی این رویداد سنگاپور است، در این دوره سعی می‌شود به مناطق ناآشنا سفر داشته باشد و از مرزهای جغرافیایی خود فراتر رود. تمرکز کیوریتورهای این رویداد بر استفاده از حواس مختلف برای ارائه و طراحی داخلی مناسب و دوری از شیوه‌های ارائه‌ی دیداری مرسوم است تا پرسش‌های ضروری بشریت را ایجاد کند.

تمام کیوریتورها به‌غیر‌از یونس تجربه‌ی همکاری در دوسالانه‌های ‌بین‌المللی را داشته‌اند. رزا دانیس مدیرعامل شورای ملی هنر سنگاپور در بیانیه‌ای گفت: «ما مشتاق همکاری‌های جدید با هنرمندان و جوامع بین‌المللی هستیم تا ایده‌های جدید را در سطح منطقه و جهان ارتقا دهیم و از شیوه‌های بیان جدید جهت ایجاد تجربه‌ی هنر استقبال می‌کنیم».

منبع: Artnews

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد